torstai 27. syyskuuta 2012

Nyyh :(

Nyt se sitten tapahtui. Neljä kuukautta projektia takana, ja tänään tuli ensimmäinen plussatulos viikkopunnituksessa :( Tänä aamuna vaakaan tuli luku 84,2.

Jotenki se oli arvattavissa, kun edellinen pudotus oli niin huima. Vaikka tiesin tän, niin olin silti ihan masentunu aamulla. Mutta koska koitan aina ajatella asioita positiivisesti, niin piristin itseäni ajattelemalla että kaks viikkoa sitten painoin 1,4 kg enemmän kun tänään, joten se tekis -700g/viikko. Ja johan mieli koheni! :D

No, elämä on ja sitä rataa, mutta nyt mun hieno teoria meni kyllä ihan mönkään. Enemmän mä oon tässä koittanu miettiä että mitä mä oon oikeen tehny, että tuli tollanen tulos. Mutta enpä mä oo eläny sen ihmeellisemmin kun ennenkään, vaan tää taitaa olla vaan pieni takapakki sen edellisen pudotuksen jälkeen.

Joo, mutta kaikkiaan toi ei niin kauheesti mun mieltä onneks enää vaivaa. Jatketaan hyvin mielin eteenpäin! :)

Tässä tulee vielä lisää niitä eilen lupaamiani vaatekuvia.Toivottavasti kellään ei mee hermot niihin. Ne on lähinnä mua itseeni varten, mutta ajattelin laittaa niitä tänne ettei aina ole vaan niitä samoja ruokakuvia ;)

Ekana farkut, jotka ostin sillon kun jo odotin meidän kuopusta. Ihan alkuraskaudesta kylläkin, ja sillon ne meni ihan nipin napin kiinni.
kesä-heinä-elo-syys
Kesäkuussahan ne ei menny edes kiinni. Nyt ne tuntuu jo vähän sellaselta löysähköltä reisistä ja pepusta, mutta ihan käyttökelpoiset. En ehkä niin ihastunu oo enää tohon perusmalliin, nyt kun tiedän että mulle saattas jo alkaa löytyä kivempiakin farkkuja.

Mutta en rupea vielä ostamaan uusia, ne on kuitenkin aika kallis investointi jos sitten jääkin isoks. (Olipa hauska kerrankin sanoa noin päin! :D )



Sitten seuraavana tää mun tavoitemekko. Jotenki musta tuntuu että se ei koskaan tuu olemaan hyvä, kun toi vatsa pömpöttää. Mutta ehkä mä vaan sitten hieman laihempana rohkeasti laitan sen päälle ja annan pömpöttää :D

Nojoo, tässä kuitenkin kuvat kesä-heinä-elo-syys:



Sitten tässä alla paita, jota en oikein vieläkään laita käyttölaatikkoon. Nousee vielä aika ylös ton vatsan takia, joten katsotaan ens kuussa uudestaan.

Lähinnä laitoin nää kuvat siks, kun toi eka paitakuva on elokuulta, niin voi verrata sitä paidan istuvuutta. Ja eka (huono) housukuva on heinäkuulta, kun aloin miettimään eilen, että ainako noi housut on meinannu pudota mun päältä. No ei ole! :D


Ja sitten vielä kuvia vaatteista, jotka pääs mun käyttölaatikkoon. Ihanaa saada pikkuhiljaa vanhoja vaatteita käyttöön! Varsinkin tää neule nyt kun alkaa ilmat viilenemään :)

Raskausviikko 12? ;)
No ei, ihan vaan pullea massu!
Muhkurainen käsivarsi.
Näiden vaatteiden kohdalla vähän epäröin, mutta pääs nyt kuitenkin käyttöön:

"Vähän" liian tiukka, varsinkin rintojen kohdalta. Mutta menee hyvin takin alla lenkillä käydessä :D
Tääkin on vielä liian lyhyt, mutta kai se näin kotosalla menee...
Sain muuten eilen uuden kuntoiluvälineen, joka on ihan huippu! :D Kerron siitä huomenna lisää. Nyt iltapalalle ja katselemaan leffaa :)




10 kommenttia:

  1. huikeeta painon pudotusta!

    jään seurailemaan, koska tää antoi mulle niin ison motivaatiotällin!

    http://extra-fat.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D

      Kiva jos joku saa motivaatiota musta :D Tervetuloa seurailemaan!

      Onpas sulla herkullisen näkönen blogi! :) Täytyykin käydä lueskelemassa lisää.

      Poista
  2. No puoli kiloa vain, älä siitä masennu! Se voi johtua ihan mistä vain.

    Minusta on itse asiassa aika erikoista, miten vähän sinun paino heittelee lyhyellä aikavälillä. Sehän on tietysti vain positiivista, että se laskee tasaisesti, mutta mistäköhän se johtuu... Ehkä sinun kehosi säätelee painoa jotenkin eri tavalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä koitan olla miettimättä asiaa :)

      Joo, mulla on tällanen mutaatiokeho :D
      Kyllä se paino mullakin heittelee jos satun päivittäin käymään vaa´alla. Tosin ne mun muut punnitukset on aina esim. ruokailujen jälkeen, niin tokhan se vaikuttaa. No, en tiedä, pääasia että paino laskee :)

      Poista
  3. Tuosta mustasta mekosta erityisesti huomaa, että olet kaventunut melkein puoleen ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mutta en nyt sentään ihan puoleen ;D
      Mutta muutosta on kuitenkin omastakin mielestä nähtävissä.

      Poista
  4. WOW!! Hienoja tuloksia sulla! Paljon tsemppiä sulle jatkoon. Jään seuraamaan sun urakkaa oman urakan ohessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Jää ihmeessä, on aina kiva saada uusia seuraajia :)

      Paljon tsemppiä sinne myös!! :D

      Poista

Kaikkia kommentteja otetaan vastaan :D