perjantai 7. syyskuuta 2012

Missä, missä ne vihannekset on??

Mitäs te tekisitte, kun yritätte laihduttaessa syödä hyvin, mutta on niin kiireinen päivä ettei ehdi syömään niin hyvin kuin pitäisi?

Mun tän päivän syömiset:

Puuro + maito
Kahvi + proteiinipatukka (omena-kaneli)
Ananasrahkaa + kahvia
3 "Vanhat autot"-karkkia
Tomaattikeittoa, itse tehtyä leipää, katkarapuja ja majoneesia

Tällainen iltapala odotteli kotiin tullessa...

Vettäkin ehdin koko päivänä juoda puolisen litraa, eli vähemmän kuin yleensä. Tosin toi kahvihan on vettä, mutta silti...

Sinällään ihan hyvät syömiset, mutta mä en ehtiny töissä pitää kunnollista taukoa että oisin ehtiny hakea niitä vihanneksia kaupasta, ja ennen töitäkään en tänään kerinny kun lähdin niin viime tipassa. Vihannesten tilanne siis täysin sama kuin eilen. Tai no, eilen söin sentään paprikan...

Mutta jos jotain positiivista, niin en sentään ottanu meillä töissä tarjolla ollutta pullaa tai kakkua, vaan tyydyin kahviin :)

Keiton lisukkeena söin kaks palaa leipää, ja päällä voita, katkarapuja sekä pikkusen tota majoneesi-chilikastiketta

En mä nyt varsinaisesti voi sanoa että mun laihdutus on menossa persieelleen, sillä painohan mulla kyllä laskee tolla työmäärällä. Mutta se terveellinen laihduttaminen alkaa ottaa takapakkia kun en töissä ollessa oo onnistunu syömään mun "puolta kiloa päivässä" :(

Tossa syömislistassa on noi karkit...Niin, mä en olis oikeesti niitä tarvinnu, eikä tehny mieli. Mutta nyt mulla kävi niin, että ostin ihan vaan sen takia että mua v***utti! Töissä oli aika nihkee ilta, sai melkein yksin tehdä kaiken kun meillä oli ihmisiä kipeenä. Tietenkään sille ei kukaan mitään voi, mutta kun en saanu pitää kunnon taukoja niin "lohdutukseks" ostin karkkia. Niinpä, lohtusyömistä ;D

Nami!

Jos siis kompastuskiviä haetaan, niin tää töissä oleminen alkais kovasti olemaan se pahin vastus! Mutta kyllä mä tämänkin vielä opin hallitsemaan ja saamaan mun syömiset töissäkin hoidettua oikein! :D


4 kommenttia:

  1. Uusi lukija ilmoittautuu! Mun mielestä sä syöt siis tosi tosi vähän kokonaisuudessaan. Paljonko tosta eilisestä tuli kaloreita, laskitko? Mä alkaisin upottaa niitä kasviksia kaikkeen vaan joukkoon. Jos marjoja on hepompi syödä niin syö enemmän niitä, heitä esim. puuron joukkoon.

    Etukäteispilkkominen on kuitenkin se mikä toimii mulla parhaiten. Kurkkua, porkkanaa ja salaattia purkkiin ja mukaan niin ei tarvitse ehtiä kauppaan. Jos se on sulla tärkeysjärjestyksessä se juttu, jonka haluat fiksata seuraavaksi, niin saat sen kyllä kuntoon!

    Töiden aloitus ja kaikki muutkin rutiinimuutokset tietysti vaikuttaa niin, että pitää opetella uusia kuvioita. Tsemppiä uusien safkarutiinien luomiseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa lukijaksi! :)

      Hei hitsi, mä en edes oo tullu ajatelleeks että vois kasvikset pilkkoa ja purkissa kuskata töihin. Kiitti vinkistä, otetaan heti käyttöön! :D

      Vihannekset kyllä maistuu, on vaan ollu nyt hieman taka-alalla töiden alkamisen myötä. Mutta nää on vaan asioita jotka pitää oppia :)

      Joo täytyy laittaa Kiloklubiin vähän määriä ylös. Aika pienet oli tosiaan eiliset syömiset, mutta kun en vaan ehtiny.
      Enkä enää kykene syömään jättiannoksia, muuten oisinkin varmaan vielä illalla tankannu itseni täyteen ;D

      Poista
  2. Minäkin huomasin ,että kovin oli sinun syömiset jääneet vähälle eilen!

    Omista syömisistäni ei tulisi mitään ellen aamulla tai edellisenä iltana valmistaisi salaattia töihin mukaan :) Jos ei muuta ehdi niin ottaa vaikka kokonaisen kurkun mukaan sitähän voi järsiä sellaisenaan :D Tai porkkanaa ja kuorimaveitsi mukaan... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitoin syömiset Kiloklubiin, ja 1300 oli suunnilleen-tulos. Vähiin jäi kyllä, ja itsekin sen huomasin. Olis vissiin kuitenki pitäny vaan syödä sitä töissä pöydällä ollutta pullaa ;D

      Totta tuokin, että vihannekset vois sellaisenaan syödä välipalana :) Porkkanat mä oon unohtanu kokonaan, sellasen kerkeis työn lomassakin popsimaan :D

      Poista

Kaikkia kommentteja otetaan vastaan :D