perjantai 14. syyskuuta 2012

3 in 1

Ekan kerran on näin pitkä tekstitauko :(

Oon ollu töiden jälkeen niin mielettömän väsyny, etten oo jaksanu enää illalla kirjotella. Syykin selvisi, on meinaan kurkku kipee ja nenä tukossa, joten kipeeks oon tulossa. Mutta eipä se maata kaada :)

Pidemmittä puheitta torstain punnitustulokseen: 85,6!
Eli piiiitkästä aikaa sain kilon verran pois viikossa! :D Jes!

Nyt alan siis olemaan samoissa painoissa kuin lasten välissä parhaimmillaan. Esikoisesta kesti reippaasti yli vuoden päästä tähän painoon, ja nyt toisesta on kulunu yhdeksän kuukautta. Ja sitäpaitsi olin tuhdimmassa kunnossa tän toisen kuin esikoisen jälkeen ;)

Ruokailut on menny suhteellisen hyvin, mutta vähän toi herkuttelu ollu reippaammanlaista. Tai sanotaan näin, että se tuntuu ehkä enemmältä kun en oo töissä ollessa kerenny paljoa kahvittelemaan, ja nyt kun parina päivänä kahvin kanssa nautiskellu, niin se vaikuttaa hirveeltä :D (näin ainakin haluan itselleni uskotella...)

Lempisalaatti:
Tonnikalaa, fetaa, aurinkokuivattua tomaattia, jääsalaattia, parikaa ja tummia rypäleitä


Keskiviikko:
Puuro
Kurpitsasämpylä oivariinilla + kahvia
Tonnikalasalaattia
Karitsaa punaviinikastikkeessa ja perunaa + salaattia
Ananasrahkaa
Cashew-pähkinää ja rusinaa

Miehen tekemä karitsaruoka
Torstai:
Puuro
Karitsaa punaviinikastikkeessa ja perunaa + salaattia
Pähkinä-nougat-croissantti + kahvi
Naturdiet-patukka suklaa
Karjalanpaistia ja perunaa
Ananasrahkaa
Cashew-pähkinää ja rusinoita
Kultalonkero

Jotain niin hyvää! :)


Perjantai:
Kurpitsasämpylä ja oivariinia + kahvi
Naturdiet-patukka minttusuklaa
Tonnikalasalaatti
Lasagne
Suolakeksejä, suklaacroissant (pieni) ja suklaakeksi + kahvia
Ananasrahka
Rypäleitä, cashew-pähkinää ja rusinoita

Tänään kävi vieraita kahvilla, joille tarjosin suklaacroissantteja.
Söin itsekin yhden...


Nyt en oo noita ruokia merkkaillu mihinkään, kun en tarkkoja määriä enää muista. Itse asiassa mulla kävi torstaina sellanen kömmähdys, kun en muistanu että mulle oli ruokaa jääkaapissa, niin söin iltarahkan. Sitten kun mies toi mulle ruoan niin en kehdannu olla syömättä. Joten tuli "tupla"-iltapala. Eikä ehkä ollu viisas veto, mutta "korvasin" sen sillä että jätin tänään aamupuuron syömättä o´_`o

Aika varmasti yli suositeltujen kaloreiden nää kolme päivää menny, varsinkin torstaina. Mutta välillä näin...

Mä lähden tästä potemaan flunssaani ja katselemaan nauhalta salkkareita :)

4 kommenttia:

  1. Upee pudotus ! :)

    Minulla on muuten kiljuva nälkä ja sinä vain esittelet tämmöisiä herkkuja täällä ;) Nyt sais mieheni tulla pikaisesti töistä ja tuoda mun iltapalan mukanaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, tohon on pakko olla tyytyväinen :)

      Mä teen kans aina sen virheen että luen blogeja ennen iltapalaa. ISO virhe ;D

      Poista
  2. Huikea pudotus, olen niiin iloinen sun puolesta! Noi on juuri niitä hetkiä, mitkä motivoi jatkamaan entistä ahkerammin!

    Haastoin muutes Timmin Tädin aloittamaan juoksuohjelman, nyt haastan myös sinut:) eli tuosta osoitteesta(http://kuntoplus.fi/aihe/treeniohjelmia/juoksuohjelmia) löytyy sekä 5 km:lle tähtäävä ohjelma (Timmi Täti aloittaa sen) ja 10 km:lle tähtäävä ohjelma (teen sitä itse). Jos yhtään kiinnostaa tuo lenkkeily, niin nyt olisi kaksi vertaistukea antavaa bloggaajaa haastetta suorittamassa :) Pistä harkintaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Juu, tuloksethan ne on jotka tsemppaa eteenpäin :D

      Kiitos juoksuhaasteesta! En oo koskaan ollu mikään juoksuihminen. En tiedä miks, eikö kunto oo riittäny vai mitä, mutta se ei oo koskaan ollu mun laji, vaikka ehkä mielenkiintoa lenkkeilyyn oliskin ollu.
      Käyn tuohon tutustumassa, kunhan flunssasta paranen. Ties mitä kaikkea tässä vielä innostuu harrastamaan kun vauhtiin pääsee ;D

      Poista

Kaikkia kommentteja otetaan vastaan :D