keskiviikko 5. syyskuuta 2012

2 x "Älä syö näin"-päivä

Eilen en iltavuoron jälkeen jaksanu enää kirjotella, joten jäi tälle päivälle. Eilinen oli kiireinen päivä töissä, ja se näkyi myös mun syömisissä. Aamupalan sain syötyä normaalisti, ja siihen se hyvä sitten loppuikin... :(

Ennen töihin menoa kävin ystäväni KA:n luona kahvilla, ja siellä mua odotteli omenapiirakka ja vaniljakastike. Ja minähän otin ihan reilun kokoisen palan sen kummemmin miettimättä.



Töissä kerkesin syödä vasta illemmalla, mutta ruoka oli kuitenkin ihan kiitettävän hyvistä aineksista tehty (onneks oli eväät!). Tein salaatin jossa oli tonnikalaa, mozzarellaa, tummia rypäleitä ja paprikaa.

Ja sitten, tää mua kaduttaa: Kotiintulomatkalla kaupan kautta ne p**keleen karkit siinä kassalla houkutti aivan liikaa! Ostin kaks sellasta "Vanhat autot"-karkkia. Ne oli oikein hyvä syödä kotiin ajellessa...

Illallakaan en syöny iltarahkaa, kun en edelleenkään ollu muistanu ostaa. Mutta mies oli tehny jotain kebab-tortillarullia, joita söin kolme. Pieniä rullia oli siis, ei kokonaisia tortilloja! ;D


Nonni, ja jottei se eilinen päivä vielä olis tarpeeks, niin tänään sitten muuten hyvin syödyn päivän jälkeen ostin salmiakkia. Chilisalmiakkia, ja miehelle. Mutta minkäs takia niistä meni osa mun omaan suuhun?? Jaa-a, yhden kun maistoin, niin se oli menoa. Seitsemän taisin syödä, ja sitten osasin onneks ottaa itseäni niskasta kiinni. Miehen chili-cashew-pähkinöitä vetelin myös kourallisen.

Nyt mulla onkin tunne että mä oon ruvennu lipsumaan ihan liikaa. Mä niin arvasin että tää menee siihen, että ajattelen työn kuluttavan kaikki pois.

Juu, mun työ kuluttaakin varmasti ihan mielettömästi. Mutta mä oon töissä enää kaks viikkoa, ja jos jatkan tätä herkuttelua, niin mä plösähdän loppuvuodesta taas niin paljon, että oksat pois.

Kiloklubiin merkkaaminen taitaa sittenkin jäädä tältä viikolta. Enköhän mä jo tajua tosta itsekin mikä on menny pieleen...

Illalla palattiin taas tuttuun ja turvalliseen, kun musitin viimeinkin ostaa rahkaa <3

Tässä laadinkin itelleni sotasuunnitelman, että ostan proteiinipatukoita töihin. Vaikken niitä sen kummemmin oo harrastanu, enkä oikein välittäiskään, niin ajattelin että josko sellasen kerkeis syömään työn lomassa, ettei ruokailut venyis ihan mahdottoman paljoa.

Kiireinen työ ja laihduttaminen ei oo niin helppo yhdistelmä, mutta nyt hitto vieköön mä teen siitä helppoa!! :D Tällasia mässymääriä en enää tänne ilmoittele! (uskoo ken tahtoo... ;D )

Huomenna taas punnitus, ihanaa! ;)

6 kommenttia:

  1. Uutta puhtia vaan peliin, kyllä se siitä. Mäkin alan aina jossain vaiheessa lipsumaan ja siitä se lähtee. Mutta nyt EI. Proteiinipatukoita ja pähkinöitä töihin ja muista katsoa patukoiden rasva- ja sokerimäärät, niissä on huimia eroja. Mutta mulla ainakin tuo patukka on päivittäinen herkku, ei tuu muuten tarpeeks proteiinia ja ne on niiiiin hyviäkin!
    T. Annika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kannustuksesta :)
      Ehkä vois pitää positiivisena merkkinä sitä, että itse herää huomaamaan että nyt on ylitetty raja! :)

      Kitos vinkistä, huomenna käyn patukoita ostelemassa niin muistanpa tsekata noita energia-arvoja.
      Oon kuullukkin että ne on hyviä, mutten oo aikasemmin tullu kokeilleeks. Huomenna sitten maistellaan! :D

      Poista
  2. Täällä kans yksi joka yrittää huomata mahdollisimman ajoissa lipsumisen tai oikeastaan jo ehkäistä sitä.. muuten se on menoa.... :)

    Minulla tulisi myös huomenna patukat tarpeeseen, on nimittäin sellainen työpäivä, että varmaan kuluu jossain korvessa koko päivä ilman jääkaappia, mitäs sitä sitten pakkais evääksi :) Ainahan voi tietysti syödä banaania ja pähkinöitä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on nyt lipsunu oikeesti pahemman kerran! Ei olis se herkuton syyskuu mullekkaan yhtään huono ajatus...

      Patukka oli tänään ekaa kertaa testissä, vaikka söinkin sen vähän väärällä tavalla :( Nimittäin jälkkäriks. Saisin hävetä! :(

      Joo varmaan kannattaa ottaa eväitä jos ei pääse mistään ruokaa hakemaan :) Toivottavasti keksit jotain sopivaa mukaan pakattavaa! :D

      Poista
  3. Moi!

    Mun on ihan pakko vaivata sua, kun tuskailen oman blogini kanssa: eli miten olet saanut noi välilehdet tuonne ylös? Ja miten olet saanut tohon oikealle tuon painotaulukon?

    Olen ihan koukussa sun blogiin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kun kiva kuulla! :)

      Öö...mitenhän se välilehtijuttu menikään...? ;)

      Kun kirjautuu bloggeriin sisään niin siellä vasemmassa laidassa on valikko, ja sieltä kun valitsee "sivut", niin pääsee niitä lisäämään.
      Siinä on alasvetovalikko jossa lukee jotain sivujen näyttö tms, niin valitset "ylävälilehdet". Sitten vaan teet uuden sivun ja julkaiset.
      Mä taistelin myös noiden kanssa jonki aikaa ennen kuin osasin.

      Ja painotaulukon saa sieltä "ulkoasu"-valikosta. Valitset paikan mihin taulukon haluat, ja painat "lisää gadget".
      Uudesta aukeavasta pikkuikkunasta valitset sellasen listan. En muista oliko se siellä millä nimellä, lista vai taulukko...? Mutta siinä on kuva, niin se on helppo valita. Sitä sitten muokaat sellaseks kun haluat :)

      Mä oon niin mahdottoman huono selittämään asioita, toivottavasti tästä oli apua :D

      Poista

Kaikkia kommentteja otetaan vastaan :D