sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Kuvien kera tällä kertaa :)

Noniin, nyt oman koneen äärellä piuhan kanssa, joten tänään saadaan vähän värikkäämpi postaus kun on kuviakin :) Kuvat siis, tätä alla olevaa syyskuvaa lukuunottamatta, mun neljän päivän syömisiä satunnaisessaa järjestyksessä.



Mulla on jääny tää blogi nyt muutamana päivänä vähän toissijaiseksi, ja esim. mulle annettu tunnustus ei oo vielä päässy käyttöön. Koitan huomenna saada aikaan sitten vähän enemmän asioita, ja jakaa itsekin noita tunnustuksia.

Kiitos muuten teille kaikille onnittelukommenteista mun painonpudotuksesta! :) Ja uudelle lukijalle tervetuloa! :)

Töissä syöty rypälerahka

Jaa-a, saas nähdä mitä siitä mun pudotuksesta tulee tällä viikolla, ja oliko mun teoria oikeessa. Tänään nimittäin livahdin puntarille, ja aamupaino oli 84,4 eli noussu tosta torstain punnituksesta. Tosin, tätä on käyny jatkuvasti, ja sitten kuitenkin torstaisin ollu hyvä tulos, joten vielä en murehdi. 

Tietysti toi edellinen tulos oli aika huima, joten toisaalta en ihmettelis vaikka tulevassa punnituksessa saisin plussatuloksen. Mutta koitetaan olla kauheesti sitä murehtimatta, kun se on vasta edessäpäin :)

Miehen tekemiä cannelloneja, jääsalaattia ja tuorekurkkua

Pariin päivään ei oo kauheesti tullu liikuttua, kun ollaan käyty äitillä ja mummolla kylässä. Olin ajatellu tänään lähteä kävelylle, mutta nyt tuolla on sellanen myrsky että taidan pysytellä sisällä. Huono sää ei sinällään oo mikään syy olla menemättä lenkille, mutta täällä ollaan vielä aika kipeinä, ja lapset pitäis ottaa mukaan, joten en halua ottaa riskiä että sairastutaan enempää :(

Miehen tekemä iltarahka, jossa vauvan mango(?)sosetta ja cashewpähkinää

Tää päivä menee sitten varmaan muutenkin vähän laiskasti, mutta ens viikolla täytyy repiä itsensä liikkeelle. Ainakin on suunnitelmissa kävelylenkkejä ja suursiivousta. On meinaan tossa töistä jääny sellanen hyvä vauhti päälle, eikä viitsis taas passivoitua sohvaperunaks (vaikkakin tätä kirjottelen tässä sohvalla röhnöttäessä ;D )

Äitin luona tulee syötyä paljon leipää. Limpukka on ihan ykkössuosikki, kinkun kanssa! :)
Maitoa laitoin vaan kahviin.

Syömiset on taas ollu niin sekalaista tavaraa, etten oikeen itsekkään oo pysyny kärryillä että onko tässä nyt menny hyvin vaiko huonosti. Onneks alkaa taas tää kotielämä, niin tietää paremmin mitä syö, ja pystyy päättämään itse omasta ruoastaan :)

Annan nyt melko "hyvän" kuvan mun syömisitsä, kun näissä mun laittamissa kuvissa on ne parhaimmat syömiset. Onhan tähän neljään päivään mahtunu suklaakakkua, kymmenen sipsiä, pipari, pieni pala omenapiirakkaa, mansikkakiisseliä, toffeekarkki, kuusi pingviinisalmiakkia, pieni pala porkkanakakkua ja juustosipulikierre ;) Hui kauhee miltä näyttää kun ne listaa näin peräkkäin! :( Oikeen laihdutusruokaa...

Pitääkin tänään lähteä käymään kaupassa, että saa tulevalle viikolle vähän kaapintäytettä.

Eilinen päivällinen:
Kanawokkia, keltaista paprikaa, jääsalaattia, kurkkua ja vähän caesar-kastiketta.
Ja ISO lasi vettä :D

Mutta huomiseen siis, katsotaan olisko mulla vaikka jotain asiaakin ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikkia kommentteja otetaan vastaan :D