torstai 9. elokuuta 2012

We´re gettin´down!

800g.
Se on viimesimmän viikon pudotus :)
Paino oli aamulla 88,6
Mä en voi uskoa että 300 gramman päästä oon kymmenen kiloa kevyempi kun toukokuun lopussa! :D

En tiedä onks tää positiivista vai negatiivista, mutta mä ajattelen nyt jatkuvasti että mä painan 80 kiloa. Mähän oon kuiteski vielä tosi paljon lähempänä 90 kun 80 kiloa.
Olo on laihtunut; kun laittaa kädet vyötärölle, niin tietää selvästi että on laihtunu. Vaatteet istuu paremmin. Vaaka näyttää pienempää lukua.
Mutta,
kun katson peiliin, niin ei mitään muutosta. Miksi???!!!
Se on niin rasittavaa, kun tuntee olonsa laihtuneeks, ja sitten peili sanookin toista. Sitten rupean miettimään että en mä sit vissiin ookaan laihtunu.
Oon kyllä kuullu tästä läskisokeudesta, mutta mä aina ajattelin että se on ihan höpönlöpöä. Mutta ei se sitten taidakkaan olla... :(

Tänään tapasin ystäviäni. Käytiin ABC:llä kahvilla. Tytöt kävi Hesestä hakemassa juustoateriat. Itse en viitsiny mitään syödä, kun meidät oli kutsuttu anoppilaan syömään illalla. Ostin kuitenkin esikoiselle ranskalaiset ja meille molemmille vadelmagrandit. Ihan tyhjin vatsoin en kuitenkaan istunu katsomassa, vaan nappasin lapselta yhden ranskalaisen ;D
Sitten tulikin kahvin vuoro, ja teki mieli jotain hyvää. No, minä sitten ajattelin että tällanen munkki ois sopiva:

(Nyt kaikki helposti sortuvat pistää simmut kiinni ;D )


Ikäänkuin berliininmunkki, mutta välissä vielä kermaa (ei hilloa)

Tota lukuunottamatta oon syöny tosi kiltisti ja kunnolla! Lounaaksi söin eiliseltä päivälliseltä jäänyttä jauhelihakastiketta ja spagettia, lisukkeena paprika-kurkku-fetasalaattia ja ruohosipulia:


Välipala oli edellä mainittu pulla, ja päivällinen siis anoppilassa. Saatiin kalapullia, perunaa, kastiketta ja kaalisalaattia. 
Lisäks olin itse tehny salaatin, jossa kevätsipulia, kurkkua, paprikaa, fetaa ja ketunleipää:


Tämän päivän liikunta-annos tuli taas pihatöissä. Varauduin jo nyt joulua varten (olen jouluihminen henkeen ja vereen). Kävin meidän alapihalta hakemassa metrin korkusen kuusen juurineen, ja istutin etupihalle. Ajattelin että siitä tulee sitten kiva joulukuusi jatkossa, johon saan laittaa valoja :D
Kärräsin myös yhden kuorman hiekkaa ja yhden kuorman multaa, sekä kanniskelin jonkin verran kiviä paikasta A paikkaan B.
Taas tuli reilu tunti puuhailtua, kun meidän pikkunen nukku niin makosasti vaunuissa :)

Meidän pihalta löytyy näköjään vaikka mitä; 
sormenpään kokoisia mustikoita ja isoja sisiliskoja :D

Kyllä toi liikunta vaan oikeesti helpottuu sitä mukaan kun olo kevenee. Enpä ois ennen menny näin mielellään ulos mitään puuhastelemaan. Vielä tossa alkukesästä olisin vaan kipassu postilaatikolle, ja siitä sitten terassille lukemaan posteja sillä aikaa kun isompi lapsi leikkii.
Nyt mulle tulee ihan levoton olo, jos en puuhaile jotain. Siis aivan mahtavaa! Se kuuluisa hommien aloittaminen ei enää olekkaan niin ylitsepääsemättömän vaikeeta. Mä en siis vissiin enää oo laiska! :D

Ai niin. Mies osti meille jo ajat sitten kuntopyörän, mutta se on ollu tuolla paketissa koko kesän. Nyt se on kasattuna ja käyttövalmis. Testailin sitä tänään, mutta käyttöohjeessa luki että aloittelijan ois hyvä polkea ekana viikkona kolmena päivänä, ja päivässä vaan 3x2 min. Näillä siis mennään, en halua turhaan tehdä itseäni kipeeks :)

Mun muisti ei enää pelaa, että mitä liikuntaa tein alkuviikosta ;) Lunttaan ne myöhemmin, ja lisään huomisen tekstin päätteeksi viikkoliikunnat. Jääköön tänään pois, jos ei ketään haittaa :)



4 kommenttia:

  1. Hitsi mulla vähän kadettaa toi sun painonpudotus :D Itellä tuntuu jumittavan vaan :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiva että joku on kerrankin kateellinen ;D

      No höh! :( Syötkö varmasti tarpeeks paljon? Liikuntaa sä muistaakseni aika reippaasti harrastatkin :)

      Ilmeisesti noi jumitusvaiheet on ihan normaaleja. Itellä ei onneks vielä kummosempaa ollu, paitsi toi yks 500g viikkopudotus (mikä sinälläänkin on ihan hyvä).
      Mä oon varmaan ihan yhtä turhautunu sitten jos/kun mulle tulee toi jumi ;)

      Joskus saattaa auttaa jos tekee jonkun pienen asian eri tavalla, oon käsittäny että kroppa tottuu äkkiä juttuihin. Toivottavasti lähtis paino taas laskuun sullakin! :D

      Poista
  2. En kyllä tiiä mikä vikana...Paitsi kevät nyt meni ihan plörinäksi...Nyt on viimesen viikon ollu ihmeen kevyt olo ja maha tuntunut jotenkin pienemmältä mutta en oo uskaltanu mittailla..Toivotaan että mulla tämä hiilarien minimoiminen nyt auttas asiaan ja sais aineenvaihduntaan liikettä :)

    Kyllä nää jumit tuntuu olevan aika tavallisia, mutta kyllähän se ärsyttää kun omalle kohalle sattuu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan ymmärrettävää. Sekä sun harmitus, että plörinäks menny kevät. Isoja murheita sulla ollu, mutta toivotaan että loppuvuosi menee paremmin! :D

      Sulla ei tainnu olla tuolla blogissas missään kohti tän hetken painoa mainittuna? Tai sitten en vaan osaa etsiä ;) Mutta eiks sulla noi sentit oo ihan kivasti kuitenkin kadonnu? :)

      Kuvien perusteella oot ainakin hoikemmassa kunnossa kun minä. Perässä tullaan! :)

      Poista

Kaikkia kommentteja otetaan vastaan :D