sunnuntai 19. elokuuta 2012

Vilkas päivä ja ihana leffailta :)

Pitikin sitten eilen mennä manaamaan että varmaan tänään rupee satamaan. Eilen mainitsin että tänään ois liikuntaa luvassa. Kyseessä oli kolmen tunnin maraton-Zumba, joka oli siis ulkona.
Meidän kokoonpano oli äiti, täti, minä ja lapset. Kaikki oli alkuun ihan hienosti, mitä nyt 26 astetta hellettä (eli mitä mainioin sää ulkozumbaan aurinkoisella hiekkakentällä ;D)


Sitten reilu puolen tunnin päästä nuorempi lapsista heräs, vaikka yleensä nukkuu pari tuntia. Oli kuitenkin ihan nätisti lelujen kanssa vaunuissa.
Siitä meni vartti, ja alko satamaan ihan kaatamalla! Meillä oli auto vähän pidemmällä puiston perällä parkissa, ja lähdin sitten meidän tavaroiden kanssa sitä hakemaan lähemmäks. Ja voi että olin läpimärkä! :D
Lapset autoon, ja ajettiin kotiin. Tai siis minä ja lapset, muut jäi Zumbaamaan koko rahan edestä. Kyllä otti päähän, kun kuitenkin oli maksettu kolmesta tunnista, ja tunnin vaan olin. Tosin oltiin kyllä päätetty että mä oon siellä lasten ehdoilla, ja ei niitä oikeen kaatosateessa viitsi istuttaa.


Äitille tullessa oli jo ihan hieno sää, ja leikittiin sitten pihalla lasten, mun veljen ja kälyn kanssa. Hulailtiin, pompittiin trampoiliinilla, juoksenneltiin. Mäkin hypin sata hyppyä trampalla!
Meinasin oikeesti jo viidenkympin kohdalla antaa periks, koska se tuntu oikeesti pohkeissa. Arvatkaa minkä hankin ens keväänä meiän pihaan? ;D



Torstaina kirjotin näin:
"Huomenna äitin luokse, joka on ainoa kyläilypaikka missä voin olla ihan oikeesti syömättä herkkuja. Vai voinko? ;D"
Jaa, miltäs kuvat näyttää? Onnistuko? Ei ehkä ihan... :S

Nyt iltasella meille tuli ystäviä kylään katsomaan leffaa. Muut mutusteli sipsejä, mutta minä kuuliaisena kävin vihanneslaatikolla. Porkkanaa ja kukkakaalia dippailin ihastellessani Gerald Butleria. Nam! Sekä syötävät että mies ; D)
Tämä katsottiin

Söin vielä "herkuksi" muutaman pähkinän ja rusinan sekä pakasterypäleitä.
Kyllä sitä vaan jännästi alkaa tykkäämään noista paremmista herkuista. Ehkä ihan vähän himoitsin sipsiä ja karkkia, mutta se sipsihimo meni ohi kun mulla oli aika suolasta dippikastiketta, ja karkkihimo hävis kun varastin esikoiselta kaks karkkia ;)
Niin ja kun nyt tunnustamisen makuun päästiin, niin join eilen yöllä vielä äitin kanssa iltaa istuessa yhden kultalonkeron (0,5 litraa).




Tuli tossa muutama turhakin kalori, mutta kerronpa ihan vertailun vuoks, millasilla eväillä leffankatselu ois menny vielä keväällä:
  • Pussillinen karkkia (yleensä megapussi)
  • Puoli pussia sipsiä/poppareita dipillä
  • Litran pullo limua

Eilinen alkupala (söin 6 rapua)

Musta tuntuu että eilen ja tänään on ollu niin kauheesti vilinää ja vilskettä, että on ihan mukava olla kotona vähän lepuuttamassa päätään :D Ja onneks mies on huomenna kotona, toiveissa olis pitkään nukuttu aamu... :)
Mutta nyt nukkumaan, kello on jo yli kaks!

2 kommenttia:

  1. oon kans miettiny tota trampolinilla hyppimistä et onko hyvää jumppaa?
    ihan kivaa kuiteskin, ja kyl siin tulee hiki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin tuntuu pohkeissa :) Kiloklubin mukaan mun kokoselta kuluu 238 kaloria tunnissa, joten ihan kivasti. Ja rasitusta pystyy muuttamaan erilaisilla hypyillä, esim. haarahypyllä ja sellasella että koukistaa polvia niin että jalat osuu peppuun.

      Mä ostan kyllä meille keväällä trampoliinin! :)

      Poista

Kaikkia kommentteja otetaan vastaan :D