torstai 23. elokuuta 2012

Meneekö ne oikeesti jo päälle?!?!

Uusille lukijoille tervetuloa :)

Tälläkin kertaa lukema puntarissa oli pienentynyt, mutta taas niin vähän. 88,0 kg tänään, eli 300g pudotusta.
Musta tuntuu että tää on nyt se jumivaihe...Tai sitten oon vaan syöny ihan liikaa herkkuja. Nyt en kuitenkaan meinaa jäädä tota murehtimaan sen enempää.

Tästä oli tulossa taas masentava teksti, mutta sitten kokeilin noita mun motivaatiohousuja. Mä en oikeesti uskonu että se voi olla totta kun ne meni kaikki kiinni! :D Tässä vähän kuvia :)
Ja anteeks jo etukäteen noi salamapilkut, ärsyttää muakin! :(

Ekana tää mun motivaatiomekko. Näissä kuvissa ei paljoakaan eroa, mutta näin nyt kuiteski...


Sitten nää farkut jotka jo viimeks meni kiinni. Nyt istuu jo vähän paremmin. Tälle kuvalle kävi jotenki hassusti, mutta kai siitä selvää saa. Noita sivusta ja takaapäin kuvia ei oo kun heinäkuulta ja nyt, kun en sillon kesäkuussa ottanu kun edestä.

Mustat housut, jotka meneekin nyt sopivasti päälle, ja pääsee työhousuiks :) Jee!

Sitten nää kivemmat farkut, jotka ei kuitenkaan ihan vielä tuntunu mukavalta päällä. Tai muuten ihan hyvät, mutten pysty istumaan mukavasti.

Ja loppuviimeks nää rennot housut :)


Kerronpa vielä, että näiden lisäks mulle meni monet muutkin housut, joita en oo edes viitsiny kokeilla. Kahdeksat housut meni tänään motivaatiolaatikosta käyttölaatikkoon, ja kolmet käyttölaatikosta "liian isot"-pinoon! :D

Noista mahtuneista suurin osa oli 44-kokoa. Sitten nappasin parit juhlahousut kokoa 42 ja ajattelin että nää on sitten seuraavat motivaatiopöksyt. Mutta huppista vaan, ne menikin päälle ja napit kiinni!

Siis mitä?!?! Vielä reilu kaks kuukautta sitten 48:kin kiristi! ;)

Mä oon niiin pitkään halunnu ottaa itestäni tällasen kuvan :)
Nää siis 48 housut.


Ruoka:

Aamupala: Puuro, maitoa ja vitamiinit
Lounas: Bataatti-jauhelihapataa, Reissumies Oivariinilla ja vettä
Välipala: Rahkaa, nektariinia ja vehnäleseitä ja vettä
Päivällinen: Bataatti-jauhelihapataa ja vettä
Iltapala:

Yhteensä:
Suositus:

Liikunta:

Vaje:
Suositus:

Päivitän noi kalorit vielä vähän myöhemmin, pitää mennä aittamaan kaikki kuntoon aamua varten :)

Apuuva, huomenna alkaa työt! :) Odotan niin innolla, ja juurikin sen takia että miellän sen vaan liikunnaks, josta ei voi luistaa ;) Ja varmaan kivaa tulee olemaankin.

Ainoa pikku huono asia on nyt hieman tossa nurkan takana kolkutteleva flunssa. Lapset tosiaan ollu siinä koko viikon, ja tänään on mullakin ollu kurkku kipeenä :( Onneks on vaan huominen töitä, ja sitten kaks päivää vapaata. Josko ehtis paranemaan...? :) Hope so!

En mä muuten väkisin olis töihin kipeenä menossa, mutta nyt olis kyse kuitenkin vaan kuukauden jaksosta, joten parikin päivää tuntuu aika paljolta. No, katsotaan :)

Katsotaan saanko itteni revittyä aamulla puol kuudelta sängystä, kun nyt oon kesän heränny 9 aikaan. Ja miten mun syömisten käy? Mikrossa odottaa jo lautasella kaurahiutaleet, heitän vaan aamulla vedet sekaan, ja puuro valmistuu kun hoidan aamutoimet.

Eri asia sitten mitä töissä syön ;D Pitää kipasta tauolla ostamassa jotain sopivaa, ja laittaa töissä jääkaappiin. En viitsi kotoa kuitenkaan kuskata mitään mukanani. Huomenna sitten nähdään kuinka mun kävi! :)

16 kommenttia:

  1. No kylla, sina olet toden totta pienentynyt hurjasti :) Vautsi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä alan kyllä itsekin huomaamaan eroa kuvissa :) Onneks otin noita kuvia alussa, en kyllä muuten uskois!
      Kiitos :)

      Poista
  2. Hienoja tuloksia! Valokuvien ottaminen kannattaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      Totta! :) Vaikka ne aiheutti/aiheuttaa häpeää, niin ne on konkreettinen todiste siitä että jotain on tapahtunu :)

      Poista
  3. Mikset voi kuskata eväitä töihin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mää mietein ihan sammaa :) tulee syötyä paljo paremmin kun on omat eväät ja vähempi kiusauksia kun ei tarvi kaupassa kävellä nälissää karkkihyllyjen läpi...

      mutta, hyviä tuloksia oot saanu aikaan!!! eiku hirmusti tsemiä ja pitkää pinnaa jatkoon! mulla alkais tuo samainen operaatio kuukauden parin päästä, kunhan saadaan ensin lapsukainen maailmaan ja paikat ehejiksi sen jälkeen.. :)

      Poista
    2. Mulla on puolen tunnin matka, ja sen aikaa toki kylmätavarakin säilyy, mutta mä oon vähän tohelo:

      A. Yleensä unohdan eväät
      B. Jos muistan ottaa eväät, niin unohdan ne autoon
      C. Jos muistan ottaa ne sisälle, niin ne unohtuu kassiin
      D. Jos muistan laittaa ne jääkaappiin, niin unohdan että mulla oli eväät ja ostan muuta ruokaa

      Ja toi on ihan totta, mä oon ihan älyttömän hajamielinen! ;D

      Mulla on parikin kauppaa mistä hakea, ja mä kävin tänäänkin ostoksilla ennen kun tuli nälkä, niin osasin ostaa fiksusti :) Ja ostin kaikki valmiiksi jo aamulla, koska muuten olis voinu olla karumpi kohtalo ;)

      Poista
    3. katariina:

      Kiitos :) Noista housujen mahtumisesta sain kyllä taas sellasen sysäyksen, ettei tosikaan :)

      Oi, onnea vauvan odotuksessa <3 Kyllä sulla on sitten aikaa, nauti vaan aluksi pikku nytistäsi kunhan tulee maailmaan <3
      Mulla ei kylläkään enää oo hinkua saada lisää lapsia, mutta on noi pienet vaan niin ihania! :)

      Isosti tsemppiä myös sulle! :)

      Poista
  4. Varsinkin noista "rennoista housuista" näkee merkittävän eron. Todella hieno saavutus! :) Minulla on nyt ihan sama tilanne, että minulla on muutamat housut, joita kokeilen joka ikinen päivä, koska ne kyllä menee päälle, mutta on niin tiukat, että näyttää jokaisen muhkuran. No, ehkä kohta...

    Noista eväistä... Minusta otat melkoisen riskin, koska jos nälissään lähtee hakemaan kaupasta jotain, ei välttämättä tee kovin hyviä valintoja. Mitä jos ottaisit jotain proteiinijuomaa töihin mukaan?

    Edellisen postauksen musta hame on todella hieno ja sopii sinulle hyvin. Ja oli halpakin... Jos minulla olisi pienintäkään toivoa saada koskaan sellaiset sääret, että voisin käyttää hameita, tilaisin heti samanlaisen motivaatiohameeksi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kuvat on kyllä oikeesti hyvä tapa huomata eroa. Ja tietysti myös se on pakko uskoa kun vaatteet alkaa mahtumaan, että pienempiä ollaan :D

      Ihanaa että sullakin menee vanhat pöksyt jalkaan! :) Ennen kun huomaatkaan niin ne jo istuu sileesti :)

      Mä tein ainakin tänään niin että hain jo aamulla (puuron täyttämänä) mun päivän ruoat, niin ei päässy tulemaan houkutuksia :) Pitäis vaan vissiin vähän tarkemmin suunnitella mitä päivän aikana söis, koska tänään oli vähän tylsähkö lounas... ;)

      Haha, mä vähän huijasin. Se hame olikin 7 euroa eikä viisi :D No, mutta edullinen kuitenkin.
      Vielä kun sais tätä vatsaa vähän poistettua niin se hame olis kiva sivusta päin myös :)

      Mutta mikset vois tilata sellasta jo nyt? Mikä vika sun säärissä on? Ei niin mikään! Rohkeesti vaan :)

      Poista
    2. No juu, eihän noissa mitään vikaa ole, hyvin pysyy pystyssä tuulisellakin säällä ja niin pois päin. Mutta jos esteettiseltä kannalta katsotaan, niin kyllä minun sääret on syytä pitää visusti piilossa. :D Ja siihen tuskin tulee muutosta laihtuessakaan, kaikilla sukuni naisilla on rumat sääret. :/

      7 euroakin on silti halpa hinta, varsinkin noin nätistä hameesta.

      Minulla on aina niin, että jos menen nälkäisenä/kiireessä kauppaan, ostan aina jotain roskaa, koska en muka löydä sieltä mitään hyvää ja järkevää syötävää. Hyvä, jos sinulla on toisin, eihän siinä sitten ole ongelmaa. :)

      Poista
    3. Mitkä on rumat sääret? Enpä oo ennen sellasta käsitettä kuullukkaan :D

      Noin mullakin kävi ennen, että nälkäsenä teki mieli jotain joko suolasta ja rasvasta, tai sitten makeaa ja rasvasta.
      En tiedä mikä mulla on päässä klikannu, mutta mulle ei oo pitkään aikaan käyny niin.

      Ehkä se johtuu myös siitä, ettei mulla oo oikeestaan enää ollukaan mitään kovaa nälkää, kun oon muistanu syödä tarpeeks usein :)

      Poista
    4. Sellaiset tasapaksut, muhkuraiset tolppasääret, kuin minullakin on. Minä niin kadehdin naisia, joilla paino ei näy sääristä ja käsivarsista, olisi ihanaa olla sellainen. Mutta ei auta, kun on kurjat säärigeenit saanut. :D

      Hyvä juttu, jos kauppakäyttäytymisessäsi näkyy muutos, luulen, että se on aika merkittävä asia, koska tulevaisuudessa, kun laihdutus on ohi, ei varmaan ole mahdollista aina kiinnittää niin kovasti huomiota siihen, mitä syö. Itse teen huonoimmat päätökset, kun en kunnolla ajattele, jos on aikaa miettiä syömisiäni, syön järkevämmin. Tuollainen, että kävisin vain välillä hakemassa jotain, ei toimisi minulla ollenkaan!

      Poista
    5. Toisilla toimii joku tapa, toisilla toinen. Sun pitää sitten vaan mennä järjen ja ajatuksen kanssa kauppaan ja ostaa isompi satsi kerrallaan, vaikka viikoksi :)

      Oletpas sä kriittinen sääries suhteen! Jotenki en osaa kuvitella rumia sääriä :D Mutta jos niin sanot... ;)

      Poista
  5. Kyllä noista kuvista huomaa selkeästi miten vaatteet ovat alkaneet istua päälle! Itselläni tuntuu senttejä lähteneen enemmän rintojen ympäriltä kuin lantiosta ja paidoissa huomaan väljyyttä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jännä, miten erilailla noi mitat pieneneee eri ihmisillä :)
      Mulla ei taas noissa ylävartalon mitoissa oo paljoakaan muutosta tapahtunu, ainakaan mittanauhan mukaan. Mutta toisaalta kun kattoo rintsikoita, niin ei niissä enää ihan yhtä paljoa täytettä oo... ;)

      No, mutta lähtee mistä lähtee. Sitä kun ei oikeen itse kauheesti pysty päättämään :)

      Poista

Kaikkia kommentteja otetaan vastaan :D