perjantai 20. heinäkuuta 2012

VAROITUS! Sisältää paljon hymiöitä! ;D

Wippiiii!! :D
Ihan turhaan mä jänskäsin mun punnitusta, sillä 90,8 näytti vaaka! :D Se tarkottaa siis 1,5 kilon pudotusta viikossa ja sitä, että olen enää 800g ekasta tavoitteestani! :D

Useasta paikasta oon kuullu, että kilo viikossa ois hyvä vauhti painonpudotukselle. Aika mallikkaasti mulla siten menny, kun 7 viikkoa = 7,5 kiloa :D (laskinko oikein?)

Tänään käytiin siis mummoni luona kyläilemässä <3
Mummo oli tehnyt jauhelihakastiketta, ja keittänyt uusia perunoita. Mummolla ei useinkaan oo isoa kulhoa salaattia pöydässä, mutta silti on vihanneksia annoksessa. Kastikkeessa on reilusti porkkanaa, ja lisäksi saatiin keitettyä porkkanaa ja kukkakaalia, etikkakurkkuja (mummon itse tekemiä) sekä punajuurta. Voiko olla paremman makuista ruokaa kuin mummolassa? :)


Äitin synttäreitä vietettiin siis tänään. Tein eilen kakun, jonka tänään otin matkaan mukaan. Tässä mun viipale. Lusikka toimii vertailukohteena.


Tänään oon syöny varmaan reilu litran herneitä, ja puol litraa mansikkaa. Mun ei tuu oikeen itse niitä ostettua, mutta kun joku muu on ostanu ja mulle erehtyy tarjoamaan, niin jää pian itse ilman ;D

Äitillä syötiin vielä päivälliseks porsaan sisä(file?)pihviä, salaattia ja kermaviilikastiketta. Namnam!


Ihana päivä kertakaikkiaan! Aamu alko tosi hyvin tuolla tuloksella, sain viettää aikaa mummon ja äitin kanssa, ja on ollu hieno sää. Voiko valittaa? Ei! :D
Paitsi ehkä ihan pikkiriikkisen harmittaa, etten löytäny hulavannetta :( Mun pitää vissiin käydä jostain urheilukaupasta katsomassa sellasta painavampaa ja isompaa. Pyörittelen nyt tota pikkuista ja katsotaan mitä siitä tulee. Ainakin oon yrittäny!

Huomenna lähdetään pienelle Road Tripille. En tiedä onko mulla mahista laittaa postauksia reissun päällä, mutta jos ei, niin musta kuuluu seuraavan kerran sunnuntai-iltana.

Viettäkäähän ihana viikonloppu! Mä ainaski aion :D

4 kommenttia:

  1. Onnea hienosta vaakamiinuksesta ja hyvää matkaa :)
    -Sarppa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Tuollainen viikkopudotus motivoi kyllä jatkamaan!

      Poista
  2. Vau mikä hieno pudotus sinulla. Tuo 7,5kg seitsemässä viikossa on aihe ylpeydelle. Perässä tullaan! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa vaan! ;) Luin että säkin olit päässy jo ekaan tavoitteeseen. Onnea! :)

      Olen kyllä tulokseen tyytyväinen. Alussa vissiin nää kilot helpommin lähteekin, jotan alkaa vähitellen ahdistaa kun tietää että kohta täytyy alkaa myös vähän enempi miettiä tota liikuntapuolta. Nooh, kyllä se inspis sieltä sitten tulee :D

      Poista

Kaikkia kommentteja otetaan vastaan :D