torstai 19. heinäkuuta 2012

Uudet vaatteet :)

Mullapa tänään pyykkiä viikkaillessa alkoi mielessä pyöriä muistoja menneistä. Rupesin miettimään, että mikä oli nuorempana mun lempivaate. Se oli musta pitkähihainen paita, jossa oli kissan kasvot. Ja se oli ostettu lastenosastolta, koko 172!! Aikalailla tasan 10 vuotta sitten. En tietenkään oleta, enkä edes välttämättä halua enää mahtua lastenvaatteisiin. Mutta ihan vaan rupesin miettimään että hitsi, mä oon ollu niin hyvän kokoinen. Miten sitä ei vaan sillon tajunnu?

Eilen siis saapui mun uudet vaatteet, jotka oli tarkotettu palkkioks kun pääsen alle 90kg. Vielä en ihan oo siinä, mutta mulla oli tietty summa jonka saan käyttää, ja siitä jäi vielä vähän. "Tuhlaan" loput sitten kun tavoite saavutettu. 
Tässä vähän kuvia vaatteista, jotka siis kaikki Seppälän verkkokaupasta:

Tässä kuvassa en ollu vielä tajunnu vaihtaa lökäreitä vähän parempiin housuihin :D 
Mutta paita on mun mielestä tosi hyvän mallinen, ja piilottaa makkarat hyvin!

Tätä paitaa odotin eniten, mutta se ei ehkä ollukkaan ihan niin kiva kun ajattelin. 
Lähinnä varmaan kun mulla ei oikein oo noita hartioita. Mutta tässäkin vatsa piilossa :)

Tän mallista neuletta en oo koskaan ostanu itselleni. Nyt ajattelin kokeilla miltä näyttäs. 
Tää ei oo ihan mun väri, mutta jotenkin kuitenkin tykkäsin kun päälle laitoin. Vähän vielä tosta nappien väleistä paistaa aluspaita, ja siitä kohtaa kun housut ei litistä vatsaa, niin kaikki roikkuu reunan yli.


Tää oli ihan mahottoman hyväntuntunen päällä! 
Hihat aika pitkät mikä on sinänsä kiva, mutta saas nähdä miten toimii näitten lasten kanssa...

Miltäs nää teistä näyttää? :)


Eilen käytiin lyhkäsellä koiranpissatuslenkillä. Mentiin tohon läheisen metsän reunalle, ja mitä löysinkään?! Silmänkantamattomiin mustikkaa, ja kypsää! :D Lapset kyllä nätisti vaunuissa nukku, että jos vaan ois ollu kumisaappaat ja ämpäri, niin meillä pakastin pullottais. Mutta kun ei. 
Tänään taas on ollu vähän kakunleipomisprojektia, kun vietetään huomenna äitin synttäreitä. Jospa sitten tässä joku päivä ehtis, nyt ainakin tiedän että niitä on!





Onko mulla ihan liian paksu kroppa tohon hulaamiseen? Mä en vaan saa niitä kierroksia aikaan! :( Ihan kivasti tulee lämmin tota vannetta nostaessekin, mutta ois kiva kun osais ihan kunnolla. Oon nyt kaks päivää metsästäny sellasta isompaa vannetta, mutta turhaan. Mistään kaupasta en oo löytäny ainakaan. Anoppilassa ois ollu miehen siskon vanha, mutta se on samankokoinen kun tämä mikä nyt käytössä. No, huomenna meen mummolla käymään, niin josko sieltä isosta kaupasta kävis katsomassa...

Mittailin muuten tossa illalla vähän kroppaa. Nää nyt ihan epäviralliset tulokset, mutta...
Napa: 110 ---> 108
Lantio 122 ---> 120
Reisi 73 ---> 69

Nää tulokset siis n. 3 viikossa, ja mun vähäisellä liikuntamäärällä! O_O 
No, mutta noilla syömisilläkin jo rasvaa lähteny, niin tokihan se lukemaa pinenentää. Hyvä näin, tästä on hyvä jatkaa! :)

Punnituksesta tullu mulle viikon kohokohta. Mua pelottaa kauheesti ettei lukema oo toivottu. Oon käyny melkeen joka päivä vaa´alla, (jota ei pitäs tehdä, tiedän) ja tulokset on heitelly laidasta toiseen. Joka lukema ollu tosin alle viime viikkoisen, mutta katsotaan huomenna mitä se sanoo.

BLOGIN ULKONÄKÖ MUUTTUU PIAKKOIN SELKEÄMMÄKSI, ELKÄÄ SÄIKÄHTÄKÖ ;D


4 kommenttia:

  1. Vau, hienot tulokset kolmessa viikossa. Etenkin reidestä lähtenyt reilusti senttejä. Ei ihme jos housut tuntuu löysiltä. Motivoi kummasti tuollainen!

    Ihanaa, kun muutkin laittaa itselleen palkintoja kun tietty tavoite on saavutettu. Tykkäsin kovasti tuosta pinkistä neuletakista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Palkinto motivoi kummasti, ja yleisestikin varmaan naisilla toi shoppailu palkintona toimii! ;D

      Mä kans tykkään tosta pinkistä, pikkasen vaan vielä tosta noi mahamakkarat pullistelee...Mutta syytetään siitä housuja ;)

      Joo, yllätyin tosta tuloksista itsekin. 2-3 senttiä kaikkialta veks...Mä en harmikseni mitannu sillon projektin alussa, etten tiedä paljonko on kaikkiaan hävinny :(
      Mutta tyytyväinen olen! :D

      Poista
  2. Minusta tuo toinen valkoinen paita on aivan ihana! Oliko se kallis? Myös pinkki on hieno, mutta minä tykkään kaikesta, mikä vain on pinkkiä.

    Minä myös pidin itseäni aivan valtavana valaana 67 kiloisena. Nyt kun oikeasti kilpailen painossa valaiden kanssa, se harmittaa. Mutta ajattele niin, että sitten kun taas olet siinä painossa, tällä kertaa osaat arvostaa sitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Ei ollu kallis, tais maksaa jotain 12-14 euron paikkeilla?
      Pinkki ja vaaleenpunnen on munkin lempivärejä, kuten varmaan blogin värityksestä huomaa... ;)

      Tuo on muuten ihan totta, että täältä suunnalta kun tuota painoa katselee, niin se on ihan erilaista kun miltä tuntui kun siihen painoon "kasvoi". Tällä kertaa kutistutaan! :D

      Poista

Kaikkia kommentteja otetaan vastaan :D