perjantai 24. elokuuta 2012

Näin suoriuduin ekasta työpäivästä :)

Voi että mikä ihana työpäivä! :)

Mä oon kyllä niin rättipoikkiväsyny, mutta ainakin satavarmasti oon tänään liikkunu! Kahdeksan tunnin työpäivästä 50 minuuttia taukoa, enkä edes koko sitä aikaa istunu.

Moni oli kommentoinu ja ihmetelly että miks en ota kotoa eväitä mukaan. Voisin toki, mutta mun mielestä on helpompi kipasta ostamassa kaikki tarvittava tauolla kaupasta. Ja mulla tuppaa noi eväät aina unohtumaan o´_`o Ihanaa kuitenkin että huolehditte <3

Mulla meni tää päivä ruokailun suhteen hienosti! :D
Söin aamulla ennen töihin lähtöä normi puuro-aamiaisen. Töihin olin ostanu kurpitsansiemensämpylän, johon laitoin väliin Oivariinia ja kalkkunaleikettä. Join vielä oikein appelsiinituoremehua! :)

Ens viikolla ajatelin ostaa reissari-pussin, olis varmaan parempi leipävaihtoehto. Nyt ostin ton sämpylän kun oli irtomyynnissä :) Kalkkunaleike ja Oivariini jäi työpaikan jääkaappiin ens viikkoa odottamaan.

Kuvina toimii nyt miehen kauppareissun tuliaiset, kun enhän mä tänään oo saanu yhtään kuvaa otettu ;)

Pyysin mieheltä kaupasta kanaa, ja tällasen sain ;D
Lounaaksi olin ostanu tummia rypäleitä, kurkkua, tonnikalaa (vedessä) ja fetajuustoa, joista tein "salaatin". Juomana vettä. Hyvää oli! :) Ja jälkkärinä vielä kahvia työkavereiden kanssa.
Aikuista seuraa, aivan loistavaa!

Noita välipaloja tuli tänään kaks, koska ensinäkään en olis millään jaksanu tehdä töitä ilman aamupalaa. Ennen kyllä, mutta se tarkotti aina pullaa amupalaksi. Toisekseen päivä alko niin paljon aikasemmin kun yleensä, että toi oli tarpeellinen. Mutta eipä paljoa kaloreissa näy haittaavan :D

Mun iltapalana on rahka, ja toinen syö nugetteja ja majoneesidippiä...

Mä en oikeen tiedä mitä tohon kiloklubiin olisin merkannu liikunnaks. Noin puolet seisoskelin pöydän ääressä tekemässä töitä, ja puolet taas oli nostelua, kantamista ja kävelyä...Huoh! No, koitin tuolta etsiä sellasia lajeja jotka olis lähimpänä mun työtehtäviä, ja koitin vähän miettiä että kuinka kauan olisin mitäkin tehny. Ei toi nyt mee niin tarkasti, mutta...

Ruoka:

Aamiainen: Puuro, maito ja vitamiinit (179 kcal)
Välipala: Kurpitsasämpylä, Oivariinia ja kalkkunaleikettä sekä appelsiinituoremehua
Lounas: Fetaa, tonnikalaa, kurkkua ja rypäleitä (734 kcal ,välipala/lounas yhteensä)
Välipala: Rahkaa, nektariini ja vehnäleseitä (114 kcal)
Päivällinen: Kalapuikkoja, perunamuusia ja paprikaa sekä kahvi (511 kcal)
Iltapala: Rahkaa, ananasta ja vehnäleseitä (200 kcal)

Yhteensä: 1738
Suositus: 1848

Liikunta: 
Työpäivä (n. 1474 kcal)

Vaje: 768
Suositus: 618

Tollasella päiväkohtasella liikunnalla alkaa varmaan kilot taas karisemaan. Ellen sitten tuu kipeeks ja joudu istumaan kotona :(

Toihan se mies tietty myös hedelmiä,
ja maisteltiin tässä yks päivä kookosmaitoakin suoraan pähkinästä :)


Anteeks lyhyt postaus, nyt äitiä vähän väsyttää. Huomisiin! :)

2 kommenttia:

  1. Kuulostaa kyllä pikkasen yläkanttiin toi sun työpäivän liikunta! Vai voiko fyysinen työ kuluttaa noin paljo...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aikalailla oikeen pitäs olla :) Seitsemän tuntia liikuntaa on tossa. En sitten tiedä, onko kiloklubissa virhe laskurissa ;D

      Tässäpä vielä ote kiloklubista mun kokselle ihmiselle:

      - kävely, hyvin kevyt rasitus 3h:30min:625kcal

      Eli vaikka se mun raskas osuus päivästä olis ollu pelkkää köykästä kävelyä, ja se helppo osuus ihan paikallaan istumista tietokonee edessä, niin ainakin nyt tän laskurin mukaan aika mojovat kalorit.

      Mutta mä en niinkään noista kaloreista piittaa, tai pilkkua niiden kanssa viilaa. Ihan vaan itteäni kiinnostaa vertailla. Eihän noita koskaan tarkkaan tiedäkkään :D

      Poista

Kaikkia kommentteja otetaan vastaan :D