maanantai 22. lokakuuta 2012

Zanssia ja Tumbaa...

Pari päivää ilman postauksia on menty, kun meillä on netti takunnu. En oo kuviakaan saanu näpsittyä, kun en oo tienny millon taas pääsee nettiin. Nyt näyttäs toimivan, jee!
Onneks on näitä "varakuvia" ;)

Sellanen liikuntahetki takana, että pari tuntia jälkeenpäin oli vielä kuuma!

Lauantaina laitoin musiikkia soimaan, ja niistä kappaleista jotka oli kahdelta levyltä mieluisia, tuli n. 40 minuutin "treeni". Siitä toki kaks viimeistä biisiä hitaampia joiden tahtiin venyttelin, mutta sekin kuuluu liikuntaan :)
Syksy -10 / Syksy -12

Ton saman tanssin noilla biiseillä oonkin tehny muutaman kerran tässä viikon aikana, ja keksiny niihin omat "koreografiat". Oon koittanu tehdä liikkeitä niin että jokainen biisi keskittyy tiettyyn kehonosaan, esim. keskivartaloon tai reisiin.
Hyvin on toiminu lihassäryistä päätellen ;)

10kk esikoisesta / 10kk toisesta
(huom! käsivarsi eri asennossa, ero ei oikeesti oo niin suuri kun miltä näyttää!)

Lauantaina ja tänään oli tota omaa tanssia, ja eilen kävin Zumbassa pitkästä aikaa.
En tiedä miks, mutta mulle ei tullu sen kummemmin hiki siitä, ja tuntu ettei ne koreografiat ollu niin fyysisesti vaativia.
Ajattelin että varmasti vaikuttaa kun oli taas ihan uudet kappaleet siellä tunnilla, eikä niitä liikkeitä niin hyvin vielä osannu. Mutta ehkä silti noi mun omat liikkeet omassa tanssissa on raskaampia.

Jos oisin hitusen rohkeempi, niin voisin laittaa tänne videon tosta tanssista niin sais paremman kuvan siitä millä tavalla teen noi liikkeet. Mutta en kehtaa! Kuvissa ne läskit on kuitenkin paikoillaan, mutta videossa ei ;)

Jokaisen kuvan välissä 3 kiloa.

Hyvin on siis liikunnat menny, ainakin viikonloppuna. Syömisetkin on ollu suhteellisen kunnossa, mutta hieman enemmän nälkä on ollu. Sinänsä ei ihme, kun liikuntaa on ollu enemmän. Nyt vaan toivon että oon kuitenki syöny vähemmän kuin kuluttanu.
Torstaina kai sen sitten näkee... :)


4 kommenttia:

  1. heh,toi onkin muuten hyvä idea laittaa omat lempibiisit soimaan ja kehitellä omat liikkeet mitkä itsellä toimii! kiitos vinkistä!! :)

    huima ero noitten jokaisen kolmenkilon välillä! hyvältä näyttää:) voikun itelläkin huomais noin, kun juuri on ensimmäiset kolme kiloa takana :D

    käy kurkkaan mun projektinalkua jos kiinnostaa:) http://mycinderellaproject.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tanssiminen on mulle paljon mieluisampaa kuin esim. lenkkeily, vaikka sitäkin kyllä aina välillä harkitsen. Kannattaakin tehdä sitä mistä itse tykkää :D
      Ja kun tekee omia koreografioita, niin saa sitten just mieluisat liikkeet, ja ennen kaikkea sellasta musiikkia joka itseä miellyttää :)

      Kyllä ne muutokset rupeaa pikkuhiljaa näkymään. Kuvien myötä mä itse oon alkanu ymmärtämään missä mennään, ja tietysti myös vaatekoon pienenemisestä.

      Kävin kurkkaamassa sun blogia. Hyvin oot päässy alkuun :) Tota menoa hoikistut ennen kun huomaatkaan!
      Tsemppiä! :)

      Poista
  2. Mä oon huomannut eri ohjaajien zumbatunneilla käydessäni, että osalla on ns raskaammat koreografiat ja osalla löysemmät (joissa ei edes hiki tule). Eli sekin varmasti vaikuttaa siihen millainen tunti ollut :)

    Ja hurja ero tosiaan noissa eri kuvissa, vau!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon käyny pari vuotta saman ohjaajan tunneilla. Mutta onhan tietysti ymmärrettävää että ne liikkeet joutuu miettimään sellasiks että kaikki pystyy niihin...
      Mutta toi on kyllä totta että eri ohjaajilla on erilaiset tavat. Oon pari kertaa käyny äitin kanssa Zumbassa, ja niillä oleva ohjaaja vetää ihan erilaiset tunnit kun tää "meidän".

      Kiva jos on eroa näkyvissä :)
      Lähtöpaino oli esikoisesta pienempi kuin toisesta, joten senkin takia oon extraylpeä itsestäni! :D

      Poista

Kaikkia kommentteja otetaan vastaan :D