perjantai 19. lokakuuta 2012

En keksi otsikkoa...

Ei oo montaa päivää kun kirjotin, että mulla menee joko syöminen tai liikunta hyvin, ei koskaan molemmat. Paitsi on näitä poikkeuspäiviä, kun molemmat menee pieleen.

Tai no sen mitä tänään söin oli kyllä ihan hyviä aterioita, mutta ongelmana on vaan että jäi yks ateria kokonaan pois. Välipala nimittäin, ihan vaan sen takia että unohtu.
Mutta, päivällisellä söin jälkkärin joten ehkä korvaa ton välipalan ;)

Aamiainen


Aamupala:
Valkoista teetä sekä ruispala oivarinilla ja raejuustolla

Lounas:
Tonnikala"risottoa", jääsalaattia, tuorekurkkua ja fetaa

Päivällinen:
Kanapullia (5kpl), riisiä, kermacurrykastiketta ja vihersalaattia salaattikastikkeella
Jälkkäriksi kahvi ja voisilmäpulla

Iltapala:
Rahkaa ananaksella (sokeroidulla) ja leseillä + rypäleitä

Lounas


Ja tää viikko on ollu pienen pieniä kotihommia vaille liikunnan suhteen aika laiska. Se mun fitness-vanne ei oo pyöriny pitkään aikaan, ja oon päättäny taas ottaa sen käyttöön. Tosin jos alkaa taas samanlaisia mustelmia ilmestymään lantiolle, niin täytyy harkita...

.......


Eiliseen muuten vielä vähän palaten, niin vaikka nyt paljon vanhoja vaatteita meneekin päälle, niin musta on entistä enemmän alkanu tuntua ettei oo mitään päälle laitettavaa! Outoa...Kun nyttenhän mulla nimenomaan alkaa olla valinnan varaa.
Jotenkin kai ne vanhat vaatteet ei enää ookkaan niin ihania kun muistin?



Onneks ei oo mitään  juhlia tiedossa, kun ei mulla olis mitään päälle laitettavaa.
Kaikki jakut on liian pieniä, ja mekoissa vatsa ja vararengas pullottaa :(


6 kommenttia:

  1. Hei,

    Pakko kommentoida tähän, kun olen itse havainnut saman asian, että ei ole mitään päälle pantavaa.

    Luulen että omalla kohdalla kropan muoto on jotenkin muuttunut erilaiseksi ja siksi vaikka vaatteet meneekin kiinni ja päälle niin ne ei vaan enää näytä hyvältä. (Ainakaan omaan silmään :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä. Eikä viitsis vielä kauheesti uusia vaatteita hommata, kun tarkotus ois vielä pienentyä ;)

      Mutta ehkä vielä joku päivä saa sellasia vaatteita joissa viihtyy :)

      Poista
  2. Minulle on usein käynyt niin, että kun olen ostanut jotain liian pientä siksi, kun ihan kohta laihdun, niin sitten kun vuoden parin kuluttua olen löytänyt sen kaapin perukoilta, en ole enää tykännytkään siitä. Ehkä sinulla on sama ongelma. Mutta kuten sanoit, niin ne menee hyvin tässä välillä, kun ei kauheasti kannata ostaa uusia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jokseenkin niin. Ne vaatteet on kyllä ihan nättejä, mutta en tiedä mikä mättää. Ehkä voi jopa olla että ennen käytin noita vähän erikoisempia vaatteita, ja nyt sitten isokokoisena ei oo oikeen löytyny mitään samantapaisia. Tuntuu ehkä senkin takia vieraalta noi vaatteet.

      Poista
  3. Mulla muuttui kroppa jo ekan raskauden jälkeen. Ollessani 3 kg päässä lähtöpainosta tajusin että jumaliste, persis ja vyötärö on ihan eri mitoissa kun ennen. Nyt tän tokan jälkeen pelkään et en saa vyötäröä (olin ns. "tiimalasi") enää koskaan takaisin vaikka kuinka treenaisin, jään keskivartalopötköksi. Mut sit sille ei vaan voi mitään, noi kaks suloista lasta on saatu aikaseks joten kyllä yks "vyötärön" menetys on sen arvosta. Mut ei se tarkoita, etteikö sitä vois ja pitäis pyrkiä entiseen:D

    Kyllä sä tosi hyvässä kunnossa olet kuvista päätelle:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se valitettavasti on, että raskaus muuttaa kroppaa.
      Mulla on aina ollu levee lantio, eli housut jotka istuu muualta, niistä ei mee nappi kiinni :( Mutta sen takia mä en huomaa hirveesti eroa entiseen...

      Mulla äiti on hoikistunu viime vuosina tosi paljon, mutta vatsa on edelleen "olemassa". Ei siis mikään kaljamaha missään nimessä, mutta muuhun vartaloon verrattuna pieni pömppis. Mutta ei se hänen elämäänsä haittaa, eikä vatsa edes näy kun on paita päällä, eli sen verran pieni kuitenkin.

      Aina sitä toivoa on! :) Lantio kyllä palautuu, ehkei ihan samaan mitä on ollu, mutta pienenee! Mulla on yks takki jonka jouduin vielä keväällä nostamaan vyötärölle että sain kiinni, ja sitten vedin sitä väkisisn alaspäin persauksen päälle. Nyt menee ihan sutjakasti kiinni ilman mitään ongelmia ja jää vielä löysällekin takin kangas! :D

      Ja kuten sanoit, on ne lapset kuitenkin kaiken tän arvoisia! <3

      Poista

Kaikkia kommentteja otetaan vastaan :D