torstai 16. toukokuuta 2013

Mitä mulle kuuluu...?

Vaikeuksien kautta voittoon.
Vai miten se meni?

Oon ollu viime aikoina kirjoittelematta.
Tää mun herkuttelu on jatkunut edelleen vaikkei se ookaan ollu mitään mahdottoman överiä. Herkkuja on siis joinain päivinä menny paljon, toisina ei sitten niinkään.

Myöhästyneet ihanan äitienpäivän toivotukset kaikille äideille!

Mutta ongelmana on ollu enemmänkin heikko syöminen. Oon aterioilla syöny salaattia, mutta ateriat on jääny liian harvaan. Nälkää en oo silti potenu, että en tiedä onko nyt kyse siitä että saan kuitenkin tarpeeks energiaa syömisistäni, vaiko siitä että kroppa on jollain säästöliekillä.

Oli miten oli, taistelu jatkuu.
Reilu viikon tauko oli laihdutuksessa, erinäisistä syistä johtuen, mutta nyt oon taas back in business! :D

Ja koitan taas aktivoitua sekä blogikirjoituksissa että niiden kuvien ottamisessa, ettei tuu pelkkää mustavalkoista postausta. Jos sais sen myötä taas vähän otetta tähän hommaan :)





2 kommenttia:

  1. Kokeilepa sitä, että syöt kunnon ateriat. Ihan reilut annoskoot siis. Minulla auttaa herkkujen hallintaan hirveästi. Jaksan paremmin ja vältän herkut ja syön kokonaisuutena sitä kautta paremmin.

    Kannattaa myös muistaa, että painon laskemisen myötä perusaineenvaihdunta laskee. Tasannevaiheita painonlaskuun voi tulla senkin takia. Mutta kyllä se siitä. Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, sitä vois kokeilla. Aikaa ei ainakaan työpäivinä tunnu olevan useemman aterian syömiseen, niin jos tosiaan söis sitten vähän enemmän kerrallaan :)

      Tää tasanen vaihe on kestäny niin kauan että ahdistaa. Mutta eipä se surkuttelemalla parane!

      Poista

Kaikkia kommentteja otetaan vastaan :D