maanantai 8. huhtikuuta 2013

Pientä motivaation pilkahdusta muutoskuvista :)

Suurkiitokset kaikille edellisiin postauksiin vastanneille! :)

Oon tässä viikonlopun ajan pitäny "luovaa taukoa" kirjottelusta, ja keskittyny välillä muuhun kuin blogiin. Toivottavasti tää pieni etäisyys on tehny hyvää. Tai no etäisyys ja etäisyys, joka päivä oon käyny kommentit lukemassa, mutta vasta tänään sain vastattua kaikille.

Joulukuu -12 / Huhtikuu -13

Joulukuu -12 / Huhtikuu -13

Motivaatiota voi löytää silloinkin kun ei uskois sitä löytyvän. Vaikka kuvassa näyttääkin että kyljet on nyt leveemmät, niin selvästi farkut on vatsan alueelta löysemmät kun joulukuussa! :D

Viime postauksessa mä pohdiskelin miks mun motivaatio on hukkumassa. Edelleen oon sitä mieltä että luotan liikaa siihen että saan työnteolla kiloja pois.
Joo, rasvaa siinä kyllä palaa, ja kilojakin varmasti lähtee. Mutta ei sillä mitään sen kummempaa aikaan saada. Ja jos haluan niitä lihaksia, niin ne on sitten hommattava ihan erilaisin keinoin.

Perjantain "iltapala":
Kotipizzan jauhelihapizzaa, porkkana, fetaa, aurinkokuivattua tomaattia ja anopin tekemää porkkana-kaalisalaattia (tehty jogurttiin!)

Mutta meneekö se sitten niin, että nyt mä vaan päätän että alan hommaamaan itselleni lihakset, ja pian ne mulla jo on?
En usko.
Ei tää alihtuminenkaan menny niin. Kypsyttelin laihtumisajatusta usean vuoden ajan, kuitenkaan tekemättä asialle mitään.

Lauantain lounas:
Kana-kookoskastiketta, riisiä, salaattia, paprikaa ja fetaa.
(söin jo vähän ennen kuvaamista, hups!)

Ei siis toimi mulle se, että yksinkertaisesti teen päätöksen. Sen ajatuksen on oltava niin vahva, että mun ei edes tarvitse miettiä  että teenkö tämän vai en.
En myöskään voi tästä heti pinkasta tonne komerosta hakemaan kymmenen kilon käsipainoja ja alkaa niitä nostella miten sattuu.

Eilinen lounas:
Makaronia ja porkkanaa keitettynä, nakkikastiketta ja vihersalaattia.

Jotta tää toimii, niin mun pitää ottaa asioista selvää. Googlettaa, lukea, katsella onnistumisvideoita, jumppavideoita...Hommata itselleni se kunnon kimmoke että pääsen alkuun.
Ja jos oikeesti rupean lisäämään liikuntaa, niin ruokien täytyy olla vieläkin paremmalla tolalla, että saan tarpeeks energiaa. Ettei käy kuten tänään, että kaupan kassalla salmiakkirasia eksyy hihnalle...

Viime marraskuussa oli vähän köyhän näköinen käsivarsi.
Mulla ei oo vielä tämän hetken kuvaa, mutta jospa huomenna... :)

En siis usko että vielä tällä viikolla tulee postausta siitä miten oon treenannu hauiksia, tai tehny satoja askelkyykkyjä. Niitä rupeaa tulemaan pikkuhiljaa, kunhan löydän oman tapani edetä tässä asiassa.

Tänään päivälliseksi spagettia, lihapullia ja kastiketta sekä samaa salaattia kun kanakastikkeen kanssa.

Sen sijaan koitan ottaa itseäni niskasta kiinni ja saada tän blogin taas postausten kannalta henkiin. Oon kuitenkin tottunu kirjottelemaan lähes päivittäin, ja sillä radalla haluan jatkaa. Rupeankin siis tästä miettimään huomiselle sopivaa aihetta.

Siihen asti iloitsen vielä siitä, että nää mun farkut (jotka syyskuussa ei menny kiinni), ja joulukuussa oli "istuvat", on nyt jo sen verran löysät ettei kyykistyessä meinaa pysyä jalassa! :D

Joulukuu -12 / Huhtikuu -13 / Vähän venyttämistä


Hyvää yötä!



4 kommenttia:

  1. Teet sillein kun susta tuntuu hyvältä :) Oot tehnyt hurjan laihdutustyön tähän saakka, nyt sitten vaan kypsyttelemään seuraavaa vaihetta päässä :)

    Mä koetan saada samaan aikaan kaiken; lihakset ja laihduttaa :D Ei ihme, että projekti junnaa pitkäänkin paikoillaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, nyt pitää oikeesti löytää jotain uutta innostusta tähän hommaan :)

      Niin mutta ajattele että kun oot valmis niin sulla on jo kaikki kasassa, mä joudun nyt vielä erikseen tekemään työtä lihasten eteen ;)

      Poista
  2. Mun mielestä sulla on kanssa mennyt todella hienosti ja varmasti luonnollisesti seuraava vaihe onkin kiinteyttää. Siihen toki jokaisen pitää löytää oma konsti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä se, kunpa vaan löytyis joku keino ettei tarttis tehdä mitään sen eteen ;D
      No ei, tottahan töitä on tehtävä jos haluaa jotain muutosta saada aikaan :)

      Poista

Kaikkia kommentteja otetaan vastaan :D