perjantai 12. huhtikuuta 2013

Jotain oleellista on jäänyt tekemättä

Hellurei!

Olen saanut pari uutta lukijaa, tervetuloa! :)
Tänään tulee kuvaton postaus, koska mun puhelin temppuilee enkä saa kuvia koneelle.

Tänään oli punnituspäivä, ja...
No, tässä on pyöritty aika kauan samoissa lukemissa, ja viime aikoina pudotusta on tullu muutama hassu grammaa kerrallaan. Ja tänään sitten humpsis, tuli puolen kilon plussa!
Ja sehän johtuu vaan kuukautisten aiheuttamasta nesteestä, eikä suinkaan mistään suklaan ja salmiakin popsimisesta iltaisin, eiks niin? ;)

Mitään sen kummempaa lihaskuntoa ei tänään tullu tehtyä, koska kroppa huutaa hoosiannaa kahden raskaan työpäivän jälkeen. Mitenhän mun kroppa reagoi sitten kun rupean taas tekemään täyttä viikkoa, kun nyt jo on koko selkä ihan jumissa, kyljet kipeet, pohkeita särkee...Jopa peppulihaksissa tuntuu että on töissä ollu :)

Eilen mulla oli aika paljon sellasta hommaa jossa jouduin kyyristymään eteenpäin ja isojen laatikoiden reunan yli ja nostella tavaraa niistä pois. Lattia on melko liukas, ja jaloilla joutu aika kovin pitämään vastaan ettei jääny siihen laatikon reunalle vatsasta roikkumaan! :D

Mutta niistä jumeista sitten tajusin yhden asian:
Oon ihan kokonaan unohtanu venyttelyn!

Kaikki ne vuodet jotka oon ollu nykyisessä työösäni, oon kärsiny lihaskivuista melko usein töiden jälkeen. Oon vaan hymähdelly että eipähän tarvii salilla käydä ja  nauranu mun könkkämäiselle kävelytyylille kun reisilihakset jumittaa.
Enkä oo sit tyhmyyksissäni tajunnu että pienelläkin venyttelyllä työpäivän jälkeen vois estää niitä kipuja, tai ainakin lieventää. Ja kai se venyttely muutenkin ihan hyvää tekee...

Tänään sitten kotiin tullessa venyttelin.
Tätä täytyy ehdottomasti tehdä jatkossakin! Miten sitä ei jälleen kerran oo tajunnu näin simppeliä asiaa, kysynpä vaan?
Toisaalta oon tän projektin aikana saanu paljon muitakin ahaa-elämyksiä ja oppinu uusia juttuja. Eipä kai tässä koskaan olla siis ihan "valmiita" ;)


1 kommentti:

Kaikkia kommentteja otetaan vastaan :D