maanantai 18. maaliskuuta 2013

Parempi päivä, muttei parempi mieli.

Eilen illalla piti siis tehdä korjausliike tohon viikonlopun herkutteluun.
Tällainen ratkaisu syntyi:

Rahkaa, omenaa, appelsiinia, ananasta ja vesimelonia.

Mulla oli eilen illalla ton rahkan jälkeen tosi kevyt olo, vaikka vähän kaikkea turhaa tulikin mässäiltyä kyläillessä. Päätin kuitenkin käydä sitten vielä illalla vaa´alla, ja se näytti jostain ihmeen syystä 300 grammaa vähemmän kun torstain aamupunnitus... o_o

Itsestä tuntu eilen, että maha on pieni ja että housut ei meinaa pysyä päällä (on muuten tosi ärsyttävää kun joutuu koko ajan nykimään housuja ylös.

Ajattelin siis ottaa kuvat kyseisissä housuissa, ja verrata niitä joulukuisiin kuviin. 
Eroa ei oo juurikaan, ja noissa kuvissa seison ihan eri asenoissa. 

Eikä se maha ollutkaan niin pieni kun miltä se tuntu. Siis millä mä oikeesti saan ton jalkapallon pois??? 

JOulukuu ---> Maaliskuu

Nojoo, mutta tänään ei sitten oo ainakaan ollu mikään kevyt tai litteä olo.

"Unohdin" syödä aamupalan, joka on mulle tosi iso virhe! Olin töissäkin ilman syötävää, kun en ehtiny kauppaan, joten söin vasta yhden aikoihin ekan ruoan :(

Pizzapatonki, kurkkua, paprikaa ja fetaa.

Työpäivä oli melko lepposa, joten mulle ei onneks kerenny ihan kauheeta nälkää tulemaan, mutta kyllähän tostakin jo alko ilmaa kertymään vatsaan, ja rupes olemaan sellanen lumiukko-olo.

Syömisellä se meni onneks ohi, ja iltaa myöten oon syöny ruokaa (en herkkuja!).

Miehen tekemää supeherkullista ruokaa:
Makaronia, jauhelihakastiketta ja uunijuureksia.

Mulle vaan tuli tossa töistä kotiin ajaessa sellanen tunne, että oon taas alkanu tekemään samaa kuin aikoinaan jättämällä syömisiä välistä.

Joo, mä laihduin kerran pelkällä työnteolla, mutta söin sillon ihan älyvapaasti. Koko päivänä ei mitään muuta kun ehkä lihapasteija ja pari pullaa, ja illalla tietysti kauheesti kaikkea "hyvää" telkan ääressä. Laihduin mä silläkin, kun kulutin työnteolla kaikki syödyt herkut pois, mutta mä en enää halua elää sillä tavalla. Koska jos työnteko jää edes hetkeks pois, niin mä paisun taas takasin tonnikeijuksi!

Joten, huomenna taas aamupalaa ennen töihin menoa, ja lounaaksi iso salaatti! :D




8 kommenttia:

  1. No se "jalkapallo" häviäisi kovemmalla vauhdilla jos lopettasit tuon turhan karkinsyömisen ja et söisi niin usein hiilihydraatteja. Lchf - googleta vaikka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot varmaan oikeassa, mutta mä en halua jättää mun ruokavaliosta mitään noin oleellista pois kun hiilarit, koska en pysty loppuelämääni jatkamaan sillä tyylillä.

      Ja niin kauan kun oon nykyisessä työssäni, niin on vähän pakko syödä hiilareita, muuten ei olis energiaa tehdä yhtään mitään. Tietenkään niiden hiilareiden ei tarttis tulla mistään pullasta, että siinä on kyllä mulla parantemisen varaa :)

      Karkinsyönnin vois tosiaan lopettaa, mutta mun ei tuu syötyä niitä niin paljoa että se vaikuttais vielä viikon päästä tohon mahaan, turpoamismielessä siis.

      Poista
  2. Kyllähän tuo on jo pienentynyt!
    Hauska yhdistelmä muuten tuo makaroni jauhelihakastikkeella ja uunijuurekset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se jonkin verran, mutta suhteessa muuhun kroppaan ihan kauhee :(

      Eiks oo? ;D
      Mä aina laitan lautaselle mitä sattuu kaapissa olemaan, noi juurekset oli edellisen päivän pihvilounaasta jääneitä, ja makaronit kastikkeineen sulatin pakkasesta. Tällaisia eksoottisia yhdistelmiä meillä :D

      Poista
  3. Herkullisen näköisiä uunijuureksia!

    Munkin mielestä olet pienentynyt. Mitä tohon jalkapalloon tulee, niin mulla kyllä vaikuttaa oloon heti hiilarimätöt ja vedenjuomattomuus. taidankin juoda heti vettä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ne oli tosi hyviä! :P

      Kyllä mäkin huomaan trvotusta jos oon syöny kauheesti herkkuja, tai jos oon ollu kauan ilman ruokaa. Valitettavasti toi pallukka sattuu olemaan tossa aina, vaikka oliskin eläny oikein pilkuntarkasti terveellisesti. Mättöjen jälkeen se vaan on vielä isompi. Mutta kaipa se tosta piakkoin...

      Niin joo, vedenjuonti tosiaan jäi mulla eilen aika vähiin, joten se vois tietysti olla yks syy.

      Poista
  4. Joo, kyllähän kuvissa on eroa, erityisesti mahan kohalla.. et vissiin ite nää sitä ku susta ei tunnu siltä. Kattoppa uusisksi joskus ku oot paremmalla mielin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua ehkä sitten vaivaa jonkinmoinen läskisokeus ;)
      Oon vasta nytten alkanu huomaamaan eroa noiden kesällä otettujen kuvien välillä, joten ehkäpä näissäkin sit menee hetken verran että huomaa jotain.
      Sitä odotellessa :)

      Poista

Kaikkia kommentteja otetaan vastaan :D