maanantai 11. maaliskuuta 2013

Maaliskuun muutoskuvat ja iso kasa karkkia

Taas on melkolailla kuukaus vierähtäny edellisistä vertailukuvista, joten olis jälleen niiden aika.





Tällä kertaa laitan poikkeuksellisesti vielä kuvan, jossa on viimeiset kolme kuukautta. Kuvien välissä ei oo montaakaan kiloa, tammi-helmikuun välillä n. 2 kiloa, ja helmi-maaliskuun välissä n.1,5 kiloa.
Mutta senttejä on mittauksen mukaan kuitenkin lähteny.

Kuvista ei kuitenkaan eroa näe, vaikka vaatteissa hieman jotain eroa tuntuukin.
Just tän takia oon ilonen että seuraan näitä kaikkia juttuja, että vaikka yhdestä ei näkis muutosta, niin jostain toisesta sen huomaa :)

Mutta, tässä siis tammi-helmi-maaliskuu:





Mä en vieläkään tiedä miten mun mekon kanssa käy :(
Tässä ois nyt 2,5 viikkoa aikaa vielä saada paremmin mekko sopimaan päälle. Vois olla joku muotoileva alusasu harkinnan arvonen, mutta jotenki en usko että saan aikaseks käydä sellasia ostamassa.

Viimesessä 2,5 viikossa on tällanen "ero":

On ihan eri vaate päällä, joten vaikea arvioida mitään...
No, jos ei toi sininen mekko mulle oo sillon hyvä, niin laitan jotain muuta. Ei auta. Ois vaan kiva kun sais ton hemmetin vatsan vähän litteemmäks, että vaatteet näyttäs kerrankin kivalta päällä!
Ja katsokaahan muuten vielä mitä sain laivatuliaisena:


Fishermaneissa ei oo sokeria, joten ei haittaa vaikka niitä söis. Ja niissä on se hyvä puoli että jos tulee liikaa syötyä, niin siitä saa aika pirullisen koston ;D
Lakrisalitkin menee eteenpäin jakoon.

Mutta Fishermanien lisäks noi pingviinit ja iso salmiakkipurkki jää mulle.
Eilen illalla niistä jo söin, ja tänäänkin houkutus kävi liian suureks kun ne aamulla tönötti siinä keittiön pöydällä. Nyt ne on turvallisesti kaapin ylähyllyllä, jonne ei ilman tuolia yletä. Eipähän tuu koko ajan napsittua!

Tosin on meillä vielä suklaatakin ihan kauheen iso kasa. Ne ei oo mun, vaan miehen, mutta ei se estä mua niitä syömästä. Täytyy nyt vaan koko ajan pitää se tavotemekko mielessä, jospa sais sillä tavoin pidettyä itsensä erossa karkeista... ;)



8 kommenttia:

  1. Kyllä kelpaa ensi kesänä paistatella auringossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojaa, onhan tossa vielä vähän liikaa...
      Mutta kun kerran oon päättäny että kesällä meen ainakin kerran biksuissa rannalle, niin mähän menen! :D

      Poista
  2. Huisit erot joka kuvan välillä.
    Mä en kestäisi kotona tuollaisia karkkikasoja. Lähetän kaiken ylimääräisen miehen työn kahvipöytään. Ei ole riittävästi luonteen lujuutta minulla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kieltämättä mullakin oli koko eilisen illan ajatukset siellä kaapin ylähyllyssä. Ja jossain vaiheessa vetäsin tuolin siihen kaapin juurelle ja nappasin muutaman salmiakin suuhun :(

      Mutta kyllä ne siellä aika pitkään säilyy, se on vaan tää alku pahin, kun ei oo pitkään aikaan ollu karkkia kaapissa.

      Poista
  3. Olet pudottanut 9 kuukaudessa 20kiloa. Huikeaa! Tuohon minäkin tavoittelen. Kiitos taas muutoskuvista! Eron huomaa, ison eron. Onnea ja tsemppiä loppumetreille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kutakuinkin joo :) Välillä sitä itsekin hämmästelee että miten nopeesti ja paljon onkaan saanu aikaan :)
      Kiitos :)

      Poista
  4. Nam mitä herkkuja ;) Mutta siis kyllä mun mielestä viime kuukausienkin kuvissa näkee eroa. Ainakin vatsan seutu on muuttunut noin niin kuin ihosta katsottuna ja on selkeesti muutenkin.

    Mä voisin kyllä suositella tommosta shape wear asua. Mä tykkään pitää juhla-asujen alla, koska silloin ei näy alushousujen rajat yms. Mulla on ellokselta tilattu semmonen missä on rintaliiviosuus samassa ja se on kyl kiva, tosin se saa olla kyl napakka että siitä on mitään hyötyä ja mulla on käynyt sekä kupeista että napakkuudesta isoksi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos näkyy :) senttejä tosiaan lähteny mitan mukaan, mutta oon jo tottunutkin siihen etten itse nää kuvissa eroa, eikä tääkään oo poikkeus :D

      Jaa, tarviskin käydä vähän surffaamassa elloksen sivuilla, kiitti vinkistä :)

      Poista

Kaikkia kommentteja otetaan vastaan :D