sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

"Tiedote" ;D

Mulle oli esitetty toive treeniviikko-postauksesta.

Mähän en varsinaisesti treenaa, vaan mun liikunta koostuu (tähän saakka) suurilta osin hyötyliikunnasta. Muutaman kerran viikossa teen jotain vähän reippaampaa. Tää viikko meni aika vähällä liikunnalla, ja toi pieni viikkopudotus taitaa olla seurausta sille, samoin kuin edellisviikonlopun suurherkuttelulle.

Tulevalla viikolla aionkin aktivoitua, ja koitan saada aikaan sellaisen viikon, jota kutakuinkin pystyn jatkossakin noudattamaan.

Huomisesta alkaen koitan siis laittaa päivittäin mun kaikki liikunnat ylös, ja kertoilen niistä sitten tänne. Kuviakin yritän ottaa, mutta toistaseks se treeni on hieman kärsiny kun innostun enemmän siitä kuvaamisesta kun liikunnasta ;D Katsotaan miten homma lähtee etenemään! :)

Sellasta siis luvassa...

2 kommenttia:

  1. Minäkin olen miettinyt, että pitäisikö kirjoittaa blogiin liikunnat, jos se vaikka hillitsisi lintsaamishaluja. :/

    Yritin vkl kommentoida tuota yhtä aiempaa kirjoitusta varmaan viisi kertaa, mutta aina se päätyi jonnekin bittien taivaaseen. :/ Mutta pointti oli, että punainen mekko on kaunis, kadehdin hoikkia käsivarsiasi ja että minulla alkoi paino laskemaan vasta vajaan kahden vuoden bloggaamisen jälkeen, eikä lukijat kadonneet, joten ei huolta. :)

    Ai niin, blogissani on sinulle haaste. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikä ettei? :) Kun laitat liikunnat johonkin ylös, niin näet konkreettisesti miten on tullut liikuttua. Mieli kun on niin viekas että susta voi tuntua ettet mitään oo tehny, vaikka oot liikkunu hiki hatussa, tai toisinpäin ;)

      Jaa, mikähän siinä sitten on mättänyt? Tää tekniikka on niin ihmeellistä, ei aina ymmärrä ;D Nyt kuitenkin tuli läpi, sehän on pääasia :)
      Kiitos, tykkään itekin tosta mekosta. Mutta mun käsivarret on kyllä kaikkea paitsi hoikat!

      Kiva kuulla että lukijat pysy uskollisena :) Mulle on kaikki kommentit ja tsempit ollu mahdottoman tärkeitä, ilman kannustusta en varmaan jaksais jatkaa. Ihanaa kun on vertaistukea ja tsemppareita! :D

      Käyn vilkasemassa haastetta :)

      Poista

Kaikkia kommentteja otetaan vastaan :D