perjantai 6. heinäkuuta 2012

Beachday volume 2... (ja viikon punnitustulos)

Mä kevyempi oon, oujee! 

Punnitustulos tänään...Tittiririttittii: 93,2! Jotta 900g viime viikosta taas pudonnut. Enemmän tietty ois voinu olla, mutta onhan toi jo melkein kilo, joten tyytyväinen olen :D Rasvaprosentti oli kans pudonnu 0,7%-yksikköä. 
Ja niin, lupasin mitata ympärystäni. Mä kun jo tunnustin olevani sählääjä, mitä mittaamiseen tulee (ja vähän muutenkin), niin aion ottaa vaan yhden mitan, eli navan kohdalta. Tänään tulos oli 110cm! O_O Yöks! Mutta koska olen kuullut, ettei pelkkiin kiloihin oo luottaminen, niin olkoon tämäkin tästä lähtien mittarina tässä hommassa.



Tänään vietetiin taas melkeen kaks tuntia rannalla. Vieläkään en kyenny uimaan, vaikka vesi olikin tosi paljon lämpimämpi kun sunnuntaina. Josko sitä vaikka ens kerralla rohkaistuis...? :)

Biitsieväät




Rannan jälkeen oltiin loppupäivä pihalla, päivälliseen saakka. Puhalleltiin isomman lapsukaisen kanssa saippuakuplia, ja oltiin vaan. Tänään oli just täydellinen sää; pieni tuulenvire, ettei ollu niin paljoa hyönteisiä tai liian kuuma. Kuitenkin tarpeeksi lämmin hellevaatteissa olemiselle :D
Eilinen epätoivo pihaa kohtaankin katosi, ja alko tuntumaan että kyllä tää vielä laitetaan kuntoon. Sovittiinkin miehen kanssa että huomenna käydään hakemassa meiän terassille pari kaappia. Suunnitelmiin vaan tuli nyt pikku muutos, kun esikoinen rupes illalla oksentamaan. Mulla onkin tän alkuyön vahtivuoro, mies hoitaa sitten aamusta eteenpäin. Lisäks kun toi pienempi tekee hampaita, niin tää yö taitaa mennä pitkälti valvoessa...
Musta alkaakin tuntua, etten oo kahteen viikkoon tehny muuta kun hoitanu näitä meidän potilaita. Mulla oli se flunssa, mutta sen jälkeen oonki ollu ainot joka ei oo sairastellu. Mutta ajan kanssa varmasti paranevat :)


Liikuntasaldo tältäkin päivältä aika pyöreä nolla. Mutta katsotaan sitten huomenissa miltä näyttää, jos vaikka kaikesta inhosta huolimatta kaivais pölyttyneet painot esiin, laittas mankan terassille ja alkais punttailemaan. Saattaa jopa olla että nauttisin siitä, kun sais ulkona tehdä treenin... :)


Tänään söin mahdottoman hyvän päivällisen:

Itse tehtyjä valkosipulikermaperunoita, paahtopaistia (josta itse leikkasin hieman liika paksun viipaleen) ja itse tehtyä tuorekurkkusalaattia. Tai ei näistä mikään ollu mun itse tekemä, vaan mies ja anoppi nää kokkaili. Toi maustevoi on ainut teollinen jutska. Hyvää ruokaa!

Jälkkäriä ei tänään ehditty syömään, kun alkoi toi mussukka voimaan pahoin. Kahvin kanssa olis ollu tuoreita munkkeja. Ehkä ton jäätelön takia ihan jees ettei tullu niitä syötyä. Mutta huomenna ne odottaa kuitenki syömistä. Ja ne on "pakko" syödä, kun mies ne varta vasten haki 30 kilsan päästä... ;)



Loppuun vielä:



* HERKKUVAROITUS! *




* HERKKUVAROITUS! * HERKKUVAROITUS! * HERKKUVAROITUS! * HERKKUVAROITUS! *






Eilen kun justiin kerroin ettei jäätelö oo mulle mikään pakkomielle, niin löysin uudesta MeNaiset-lehdestä Ingman Creamy - jädemainoksen. Mä maistoin jo tänä kesänä tota ´kinuskikeksi`-makua, ja voi iänkaikkinen kuin hyvää oli!!! Ajattelin että ei se mitään, en mä sitä kuitenkaan mistään kaupasta löydä. Ja luulin sitä paitsi että se on ainoa maku. Mutta apua, niitä on muitakin. Ei edes pikkasen houkuttele toi `Mudcake´! 

Ei, nyt loppuu herkkujen ajattelu, ja hakemaan kaapista rahka!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikkia kommentteja otetaan vastaan :D