lauantai 7. heinäkuuta 2012

Uusi rasti ruutuun! :D

Kaksi uutta lukijaa olin saanut :) Kiva kun liityitte!


Jaiks! Mun viikkohaasteella alkaa tulla jo vähän kiire. Tai siis ei tässä oikeen enää oo kun se lihastreeni, ja sen jälkeen kyllä ilman muuta venyttelen. Mutta kun oli tarkotus tehdä paljon venyttelyä, niin se peli taitaa siinä mielessä olla menetetty. Ellen sitten tee jotain joogatyyppistä juttua viikonloppuna...



Hyötyliikuntaruutu tulee kuitenkin tänään täyteen, kun tein kämpän suursiivouksen. Neljä koneellista pyykkiä tuli myös pestyä, joka on meillä hieman yli normaalin, vaikkei paljoa. Nyt vaan piti saada kaikki lapsen petivaatteet (joita vaihdoin yöllä kolme kertaa) pesuun, ja samoiten vaatteet, tyynyt yms...

Nyt siis tilanne tällanen:

(x) 3 tuntia kävelyä (7 tuntia)
(x) 1 tunti hyötyliikuntaa (2,5 tuntia)
( ) 30 min lihaskuntoa
( ) venyttelyä


Viime öisen sairaanhoitajana toimimisen ansiosta tää aamu vähän venähti, enkä sitten syöny aamupalaa. Tai no, söin mä tavallaan, mutta vasta 11.30. Mies teki mulle tällasta, ihan mun normaalista poikkeavaa purtavaa:

(ehdin jo nälissäni "vähän" haukata)

2 viipaletta Real-leipää, sulatejuustoa (en tiedä mitä merkkiä), pippurimetwurstia ja savusulatejuustoviipaleita. Lisäks tollanen Lidlin omena-pillimehu (tuoremehu). Hyvää oli, mutta tosiaan vähän "herkumpaa" mitä mulla on normaalisti aamiainen.

Lounastakaan en sitten syöny,vaan vasta vähän ennen kolmea söin eilistä lihaa ja valkosipulikermaperunoita tuorekurkkusalaatin kera. 

Samaa syötiin myös päivällisellä, ja vihdoin saatiin se lihakönttä tuhottua :D Huomenna siis ei enää samaa ruokaa!
"Välipalana" kupillinen kahvia ja se eilen mainitsemani munkkirinkilä. Ja se ei oikeesti ollu hyvää! :( Varmaan pahimman makuinen munkki jonka oon syöny. Olipa viimeinen ostamamme tuote siitä kahvilasta.
Iltapalana oon nyt muutaman päivän syöny rahkaa. Yleensä heitän 1,5dl:aan rahkaa yhden purkillisen ananasta, joko murskaa tai paloja. Eilen laitoin pian huonoks menevän banaanin, ja oli sekin aika hyvää, mutta kyllä ananas vie voiton :) Lisäks syön rusina-kurpitsansiemensekoitusta.




Tänään on ollu kotoilupäivä, ja ollaan taas koitettu olla paljon pihalla. Vieläkin oli liian kuuma päivä jotta sais pihahommia tehtyä, vaikka hieman viileempi kun eilen...

Illalla koitin tehdä vähän käsijumppaa lasten avustuksella, mutta kumpikin kyllästy ja väsy jo parissa minuutissa, kun alko nukkumaanmenoaika lähestyä. Tältä päivältä sai siis homma jäädä.

Lukaisin vielä tosta Maijun treeniblogista liikuntamotivaatiosta. Mulla se ei nyt mitenkään nollilla toistaseks oo, mutta vähän hiipumassa. Tosta tekstistä sai taas vähän ajateltavaa, ja tuli tunne, että kyllä tämä tästä :D Tässä linkki jos haluaa lukea: http://maijuntreeniblogi.blogspot.fi/2012/01/miten-jaksaa-ja-motivoitua-liikkumaan.html

Muutenkin on taas tehny mieli kaikkea hyvää. Luulen että johtuu näistä valvomisista ja aterioiden poisjäänneistä/siirtymisistä. Nyt täytyy koittaa skarpata ennen kun alan himoitsemaan liikaa herkkuja. Anoppilassakin oli pöydässä kaurakeksipaketti. Mun ehdotonta herkkua!! Taas tuli poskeen vekki, kun koitin pitää näppini erossa niistä. Taisteltava oli, mutten kuitenkaan ottanu yhtäkään.  
Mä en oo edes tajunnu miten paljon mä tykkään kekseistä. Oon aina pitäny itseäni karkki-ihmisenä, mutta niistä erossa pysyminen onkin ollu yllättävän helppoa. Enemmän mua himottaa kaikki leivokset ja keksit, varsinkin suklaa. Ja sekin on hassua, koska olen vähän outo nainen, kun mun ei oo koskaan kauheesti tehny mieli suklaata. Mutta nyt, voi itku sentään. Suklaakakku, tryffelit, kaakao...Mmmm...
Mikä mua vaivaa??

Nyt on pakko kehittää himo johonkin muuhun. Miten ois vaikka tässä alla olevassa kuvassa näkyvät herkut? ;)

Päivän makoisin annos on tässä! :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikkia kommentteja otetaan vastaan :D