perjantai 29. kesäkuuta 2012

Ja vaaka näytti tuloksen...*rummunpärinää*


...94,1.

Woow! Siis 1,5 kiloa lähteny viikossa! En normaalisti hehkuttais tälleen, mutta nyt tiedän että se on rasvaa. Ihan hyvä että sain sen rasvanmittausvaa´an :D Rasvakin pudonnu taas 1:n %-yksikön verran! :D
Ja tässä kaikessa parasta on se, että oon kuitenkin ainakin neljästi viikossa syöny jotain hyvää, ja silti tapahtuu.

Mieltä piristää myös se, että sain taas uuden lukijan. Ihanaa :)

Tästä onkin hyvä jatkaa. Sain vihdoin kuviakin otettua tämän päiväistä varten :) Jotta ei hyvät uutiset loppuis kesken, niin kerronpa vielä, että yhdet housut mun motivaatiolaatikosta meni kiinni!:


Näissä housuissa menikin jännästi 44 koko päälle, mutta toisissa housuissa 46 oli ihan liian pieni vielä...


Oon aina ollu näitten Seppälän mustien stretch-housujen fani. Farkuistakin tykkäsin sillon, kun mulle vielä löyty kivoja malleja. Nyt on vaan tollasia +-koon housuja, jotka on niin muodottomia suoria kökäleitä, ei istu mistään kohti, ja rumia :(

Hirveesti isokokoisten valikoimissa ei oo värejä. Mustaa oon aina kyllä käyttäny, mutta se on aina vaan osa vaatetuksen väriä. Valikoiman huonoudesta johtuen ei kovin värikkäitä vaatteita ole...


Salama vähän vääristää, vasemmalla olevat topit on vaaleankeltaisia eikä valkoisia.


Housut, jotka mulle mahtuu. 10 kpl, joista yhdet on mammahousut. 
Liian pieniä housuja löytyy 20 kpl vähintään.


Paitaosastokin aika nihkeän värinen, osa noista vieläkin rintojen kohdalta liian pienet...


Tässäkin tasan yks värikäs vaate.


Mietin kanssa aina isojen tyttöjen osastolla, miksi isokokoisena pitäis pukeutua säkkiin??? Isoja telttamaisia kaapuja, joita myydään nimikkeellä "paita". Ei makkarankuorikaan ehkä imartele, mutta voihan paidassa olla jonkinmoinen leikkaus, joka sais vaikka vyötäröä esiin? Mun mielestä isoja naisia pukee parhaiten rintojen alta tiukalla olevat vaatteet, jotka korostaa vyötäröä ja muotoja. Vatsaan ei silloin  kiinnitä huomiota juuri lainkaan.

Itse oon koittanu löytää sellasia vaatteita, jotka peittää makkarat, mutta ei roiku päällä. Sitä tosiseikkaa, että olen lihava, en pysty peittämään. Mutta mahdollisimman piiloon koitan ne läskit pusertaa, en vois koskaan kuvitella laittavani jonnekin mentäessä esim. sellasia housuja, jotka puristaa vyötäröltä niin että kaikki roikkuu reunan yli.

Isona ei paljoa vaihtoehtoja ole, mutta tässä vähän näitä "juhlavampia" peittäviä vaatteita:


Olen mielestäni suhteellisen hyvä valitsemaan sellasia vaatteita, joissa ei ihan joka makkara näy. En tiedä huomaako muut eroa, mutta tärkeintähän on, että itsellä on mahdollisimman mukava olla, ja ettei koko ajan liikkeellä ollessa tarvii miettiä että läskit pullistelee.
Tässä vähän esimerkkiä siitä, mitä ajan takaa. Ekana kuvia, miten oisin pukeutunu jos ei tänään ois tullu vieraita, ja sitten miten pukeuduin:



Vaihdoin mustat legginsit, koska paita ei peittäny peppua kokonaan. Vieraat oli mun rakkaimmat ystävät, joten ei olis ollu maailmaa kaatava juttu jättää ne originaalit vaatteet, mutta oman mukavan olon takia päätin tehdä näin.

Pari päivää sitten pistin kuvan siitä, miltä näytin 6 vuotta sitten mustassa mekossa. Kohta saatte järkyttyä, kun laitoin saman mekon päälle, kun sen kaapista löysin. Vertailun vuoksi myös kuva pienemmästä minusta.
Toivottavasti saan joskus vielä kuvat toisin päin :)


Tässä kuvia parista housuista, jotka mahtuu muuten, muttei mene kiinni. Käytän näitä tästedes vertauksina kerran kuussa otettavilla kuvilla.



Sitten vielä bonuksena kuva, joka on niin kamala, ettei tiedä itkeäkö vai nauraa. Mun entiset lemppari lökähousut, jotka siis oli ennen sellaset rennon tiukat, oikein sievät pepun kohdilta. Nyt en tosin ottanu takaa kuvia, ois vielä itselle ihan liian kauheeta katsottavaa. Nääkin sain väkisin vedettyä päälle...


Siinä vaatehommat tältä erää.



Ja nyt muihin aiheisiin, vaikkapa ruokailuun ensin. 
Eilenhän masentelin huonoa alkuviikkoa. Tänään sain taas ihan suhteellisen hyvin syötyä, vaikkakin 4 ateriaa viidestä oli "ruokaa", ja iltapalakin vähän rasvaisempaa, kun velikulta kävi kylässä ja toi sapuskaa tullessaan.

Aamu alkoi kaurapuurolla (joo, sain vihdoin kaurahiutaleita! :D )
Lounas kanakastiketta (kookosmaito), riisiä ja parsakaalia:


Välipalana vähän salaattia, 2 viipaletta ciabattaa, ohut viipale suklaakakkua (n. 1,5 sormen paksuinen) ja kahvia.
Päivällinen spagettia, jauhelihakastiketta ja tzatsikia.
Iltapalaksi n. 3/4 dl riisiä, kolme hornet- ja kaksi siipipalaa, salaattia, ohuen ohut suklaakakkuviipale ja kahvia.

Toi kiloklubin käyttö on nyt meinannu jäädä vähän heikoksi. Osittain ehkä siinä tökkii se, etten iltaisin enää muista tasan mitä määriä oon syöny, eikä sieltä oikeen löydy kaikkea. Suuntaa antavahan sen palvelun onkin tarkoitus olla, mutta silti. Oon mä niitä tietoja sitten syöttäny jos oon ollu epävarma päivän kalorimäärästä, mutta aika hyvin osaan jo omillani arvioida ettei tuu ylityksiä tai vajetta :)

Liikunnat oon kuiteski merkannu, koska niistä mulla ei oo mitään hajua. En oo kylläkään lisänny tai vähentäny liikuntaa kiloklubin tuloksen mukaan, mutta saa jotain ajatusta siitä että missä mennään.
Se tiistainen 4,5 tunnin kävely oli ihan kivasti kaloreita vieny :D

Vielä loppukevennys, KEVYTTÄ korostaen, eilinen iltapala joka oli ihan mahdottoman pirteä :D








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikkia kommentteja otetaan vastaan :D