keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Mikäs tässä kyläillessä...

Tän aamuisessa punnituksessa ei ollu eroa eiliseen, vaan tulos oli sama eli 82,8 kg. Ei siis voi yhtään tietää mitä vaaka huomenna sanoo kun on virallinen punnituspäivä.

Tajusin muuten, että oli vähän heikko viikko seurata painoa, kun perjantai- ja lauantai-aamuna en oo kotona oman vaa´an lähellä :( Ja äitillä on sellanen aataminaikanen heilurivaaka vai miksikäs sitä sanotaan. Se antaa ihan hassuja lukuja.
Oh well...

Mun aamupala:
2,5 dl vettä ja 1 dl kaurahiutaleita (Elovena kaurahiutale + lese)

Mikroon 3x1 minuuttia, välillä sekoitus

Pari ruokalusikallista puuroa kuopukselle, ja sen jälkeen omaan annokseen vähän suolaa

Puuron päälle sekä lasiin kevytmaitoa.
Niin ja vitamiinit syön tietysti myös :)


Mulla on ollu tänään oikeen tuplakahvittelupäivä. Ensin aamulla ystävän F:n luona kahvilla, ja iltapäivällä ystävän K:n luona.

Ekassa paikassa oli tarjolla suolakeksejä, riisikakkuja, voileipäkeksiä ja tuorejuustoa. Ja makeena tarjottavana oli omenapaistosta, jota söin kyllä melkosen kasan. On se vaan niin hyvää, ja mun syksyn ykkösherkku! ;)

Toisessa paikassa oli tarjolla sipuli-pekonipiirakkaa. Ei mitään paksua, vaan tosi ohutpohjanen piirakka. Sitä söin kaks palaa, mutta se olikin mun päivällinen, joten ihan ok. Paitsi tietysti vihannesten puuttuminen :(


Lounas

Mutta tässä vielä ruokailut kokonaisuudessaan:

  • Aamupuuro ja maitoa
  • 2 kuppia kahvia, kaksi suolakeksiä, voileipäkeksi, tuorejuustoa ja omenapaistosta
  • 2,5 dl vettä
  • Naudan paistia porkkanalla ja sipulilla, porkkanaraastetta, raejuustoa, tuorekurkkua ja 2,5 dl vettä
  • 2 kuppia kahvia ja kaksi palaa sipuli-pekonipiirakkaa
  • Pala rahkakakkua, rahkaa (sokerilla), leseitä, muutama rypäle, satsuma ja Pieni pyöreä Oivariinilla sekä 2,5 dl vettä
1/4 purkillinen rahkaa, johon laitoin sokeria.
Yleensä en näin tee, vaan mulla oli joku ajatus, mutta nyt en muista mitä mä mietin :S
Se liitty jotenki tohon piirakkaan alla:

Voiko iltarahkan syödä rahkapiirakan muodossa? ;)

Luulis ettei kahden kyläilyn päivänä ois ehtiny liikkumaan, mutta kyllä vain, mä liikuin! :D Kyläilyjen välissä käytiin kotona, ja mä pistin musiikin soimaan ja tanssin. Ja kunnolla! En muista millon ois tullu niin kuuma ja hiki liikkuessa! :D Puol tuntia vedin täysillä, ilman taukoa. (Tai toki hörpin vettä jatkuvasti)
Ajellessa toiseen kläilypaikkaan, mä tunsin kropassa että oli liikkunu :)

Illalla istuin lasten kanssa lattialla, ja kuopusta tuli nosteltua siinä (m.m hyppyyttelyä) noin vartin verran. Ja se puolestaan tuntui olkapäissä ja käsivarsissa. Joten kai noi liikunnaks vois laskea? ;D

Huomenna palaillaan punnitustulosten kanssa, jos vaan äitillä netti toimii ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikkia kommentteja otetaan vastaan :D