keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Että semmonen päivä.

kuva: apteekkituotteet.fi

Kuva kertoo tän päivän "teeman". 
Heräsin vasta puolenpäivän jälkeen, tai siis lapset heräs. Mä oisin voinu jatkaa vaikka loputtomiin! Oli huono yö :(

Aamukuudesta saakka esikoinen heräili ja valitti että sattuu, ja päänsäryissäni huikkasin vaan että joo joo, käy takas nukkumaan. Eilen illalla oli jo pientä päänsärkyä, mutta tsiisus mikä kipu kun heräsin! 


Kävin päivällä lyhyellä, n.20 minuutin lenkillä lasten ja koiran kanssa. Kyllä ulkoilma teki hyvää, mutta ei se särky siihen loppunu.

Sitten iltapäivällä kun olin Buranalla jotenkuten saanu oman säryn pois, niin nousi tälle isommalle kuume ja maha tuli kipeeks. Kun mies tuli kotiin niin ei muuta kun päivystykseen loppuillaks istumaan.

"Lounas"

Mulla, kuten varmaan useimmilla muillakin, on vaikeeta kipeenä syödä mitään. Mutta jopa flunssassa syön paremmin kun päänsäryssä. Mulla ei oo migreeniä, mutta silti aina päätä särkiessä tulee huono olo. Oon nyt onneks jotain saanu syötyä:

  • Pari näkkäriä oivariinilla sekä teetä.
  • Eilistä kanakastiketta, porkkanaraastetta ja raejuustoa.
  • Makaroni-jauhelihamössöä ja ketsuppia.
  • Karkkeja, suklaata ja suolattuja cashew-pähkinöitä.
Ei oo oikeita rahoja, vaan Lidlin kolikkosuklaata ;)

Joo, iltapala on juuri sitä mitä pitääkin, eli herkkuja, herkkuja ja herkkuja. En sano että sallin ne itselleni koska on ollu niin paska päivä. 
Vaan sallin ne itselleni koska en oo syöny aamupalaa enkä välipalaa. 
Ja koska on ollu paska päivä.

Mutta huomenna puntarille, ja toivotaan että ois parempi päivä kun tää :D

4 kommenttia:

  1. voi että:( Paranemisia sinne että pääsee taas takas rytmiin, kyllä tää syksy on vaan ilkee!

    Itsekin täytyy myöntää että kipeänä usein olen repsahtanut valmisruokiin ja herkkuihin,koska ei jaksa ees tehdä sitä kunnon ruokaa ja sitten ollut vaikea päästä takaisin rytmiin varsinkin pitkän sairastelun jälkeen.. mutta eiköhän välillä ole ihan hyväksikin ihan vähäsen herkutella ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tää päivä on jo menny paljon paremmin :)

      Mulla kans ennen noi valmisruoat houkutteli kipeenä. En ois varmaan eilen jaksanu alkaa ruokaa tekemään, mutta onneks oli edellisen päivän kanakastiketta kaapissa :)
      Jostain kuitenkin kimpos sellanen tsemppi että jaksoin pari porkkanaa raastaa lautaselle ;)

      Juu, herkut on ainakin mun mielestä silloin tällöin ihan ok :)

      Poista
  2. voi että ei oo kiva kun päänsärky vaan jatkuu ja jatkuu! Paranemisia sinne kaikille!

    Ootko muistanu juoda vettä paljon? itellä joskus taittuu se särky kun on kokeillu liikkua pihalla ja särkylääkettä niin se vesi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, mun tulee juotua arviolta pari litraa vettä päivässä. Juon aina joka aterialla 2-3 dl vettä, ja illalla vielä vähän enemmän telkkaria katsellessa.

      Mulla siinä jo edellisenä päivänä kun tanssahtelin niin tuntu että joku tuolla niskassa "napsahti", ja sitten oli aika raskas ilta lasten kanssa ja siitä sitten iltaa kohti särky paheni.
      Mutta ohi meni, ja nyt on tosiaan taas ihan hyvä olla :)

      Poista

Kaikkia kommentteja otetaan vastaan :D