tiistai 16. lokakuuta 2012

Jouluhörhö ilmoittautuu ;)

Kiitos kaikista ihanista kommenteista ja kehuista eilen <3

Tänään mulla on ollu tavallaan "tauko" projektissa, tai siis ensimmäinen päivä projektin aikana kun mua ei oo kiinnostanu yhtään koko homma. Siihen on (ei ehkä niin pätevä) syy, mulla nimittäin alko usean vuoden jälkeen eilen kuukautiset. Lasten välissä niitä ei ollu, ja ellei synnytyksiin kuuluvaa lasketa, niin nyt ois sit ekat reiluun kolmeen vuoteen.
Luultavasti painonpudotus on nyt aiheuttanu tän. Mutta eipä siitä sen enempää, oon vaan tänään sääliny itseäni kun olin eläny toivossa että mun ei tarttis enää kyseisestä asiasta kärsiä. Mutta näin. Huomenna tää asia ei enää saa olla syy millekkään, vaan homma jatkuu.


En mä nyt sentään tänäänkään ihan läskiks vetäny, mutta ehkä laihduttajan ei kuulu syödä kaurakeksejä, domino-keksiä ja karkkeja...

Sitten niille jotka inhoaa joulua ja kaikkea muuta koristepiiperrystä niin voi lopettaa lukemisen ;)

...


...


...


Mun "syysmasennuksesta" ei oo enää tietoakaan! :)
Nyt se nimittäin alko: Joulunodotus!

Onhan toi sää ulkona vielä aika synkkä, mutta mieli on paljon korkeemmalla. Odotan jo niin innolla että saisin alkaa esikoisen kanssa laittaa Halloween-koristeita. Kuopushan ei oikeen voi vielä auttaa, kun ne koristeet sais kaivella toisen suusta ;)




Syyskoristeita on jo laitettu sekä ulos että sisälle, ja kynttilöitäkin olen poltellu. On valitettavasti vaan aika vaikee pitää kynttilöitä palamassa ennen lasten nukkumaanmenoa. Isompi osaa aika hyvin niitä varoa, mutta en kuitenkaan ihan täysin luota ettei mene tökkimään niitä kun silmä välttää...Mutta lipaston päällä voi onneks pitää, sinne ei kumpikaan yllä! :D


Kun Halloween on ohi, niin sitten on pieni tauko, jolloin ei oo mitään koristeita, mutta onhan se joulukuu sieltä yleensä aika äkkiä tullu :)

Mulla on ollu tapana laittaa osa joulukoristeista jo marraskuun lopulla, että ovat viimestään pikkujouluna laitettu. Loput koristeet lisään sitten pikkuhiljaa, mutta viimeistään joulukuun ekan viikon aikana oon valmis :) Joulukuusi on koristeltu aina pikkujouluna (meillä on siis muovikuusi).






Tätä tekstiä kirjotellessa odotan joulua vaan enemmän ja enemmän! Kuten jo kirjotinkin, niin oon jouluihminen. Tai no, kaikki juhlapyhät joita varten voi laittaa koristeita, on mun mieleen. Mutta joulu on paras. Osa lahjoistakin on jo hommattu pitkin vuotta :)

En mä ehkä mikään niin kauhee hörhö ole! Mutta mitä lähempänä joulu on, sitä enemmän innoissani olen.


Tavallaan tää on ahdistavaakin, koska mä oon sellanen hössöttäjä. Kaiken pitää olla tip top ennen joulua. Ja pääsiäistä. Tää on periytyny äitiltä, ollaan aina yhdessä koristeltu taloa aina kun on ollu pienikin syy :)


Nyt kun oon taas päässy "odottamisen" makuun, niin alkaa varmaan projektissakin asiat sujumaan paremmin. Huomenna siis kauppaan hakemaan vihanneksia ja ruvetaan taas syömään kuten pitää!

Onko muilla jo odottelua havaittavissa?



6 kommenttia:

  1. Joulua odotellaan! :) Tosin en tiedä pääsenkö tänä vuonna tunnelmaan... nimittäin voiko joulu tulla, jos ulkona porottaa aurinko ja ruoho on virheää? Se jää nähtäväksi! ;D Aion kuitenkin varustautua jouluvaloilla, koristeilla ja syötävillä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no, ei se joulutunnelma täällä Suomessakaan huipussaan oo sillon, kun aattona sataa kaatamalla vettä ja on 10 astetta lämmintä ;)
      Mutta kun laittaa sisällä kaikki jouluisesti, niin se tekee aika paljon :)

      Poista
  2. aivan mahti blogi ! oli ihan pakko liittyä ! itse olen (nuori vasta) 17v. mutta pituus 156cm ja painoa 75kg ja pitäisi saada motivaatiota oman projektin aloittamiseen :) eiköhän sitä täältä löydy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)

      Toivottavasti löydät tarvittavan motivaation :) Siihen vaaditaan ainoastaan päätös, ja sitten tahdonvoimaa ettei luovuta ensimmäisen "lipsahduksen" kohdalla.

      Sä pystyt siihen! Kovasti tsemppiä!! :D

      Poista
  3. Minä rakastan kanssa joulua, ollaan pojan kaa jo tehty torttuja ja pipareita ja syöty porkkanalaatikkoa!! jouluvalot menee ensviikolla kiinni ja koristeet käyn varastosta viimeistään kuukauden päästä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kuulostaa hyvältä :) Mä tässä jo suunnittelin pikkujoulujuhlia, ja kun kirjottelin menu:ta ja siinä oli porkkanalaatikko ja kinkku, niin tuli oikeen vesi kielelle ;)

      Meillä meni tänään halloween-koristeet paikoilleen, ja ajattelin minäkin kuukauden päästä alottaa joulukoristelun. Ihanaa! :D

      Poista

Kaikkia kommentteja otetaan vastaan :D