sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Back in business :)


  • Aamiainen: Puuro
  • Lounas: Kalaa, silliä, perunaa ja salaattia
  • Välipala: Rahkasmoothie ja kahvi
  • Päivällinen: Ryynimakkaraa, bataattiranskalaisia ja salaattia + kahvi
  • Leffasnacks: Cashew-pähkinöitä, rusinoita, yhdeksän salmiakkikarkkia, pieni suklaakarkki ja kolme popcornia
  • Iltapala: Reissumiesviipale ja oivariinia + teetä



Kalorit: 1839/Suositus: 1848









Kuva: Kiloklubi

Voimme siis päätellä että hyvin meni päivä :D
On se vaan niin helppoa tälleen kotosalla, huomenna taas töihin kokeilemaan josko sujuis yhtä hyvin :)

Lounas:
Kylmasavulohta, sipulisilliä, perunasosetta, kurkkua, paprikaa ja rypäleitä

Välipala.
Mies tunki jäätelöauto-mainoksen mukaan kuvaan...

Tein ekaa kertaa elämässäni välipalasmoothien. Ennen en oo tollasta kokeillu, ja oon jopa ajatellu että en varmasti tykkää.
Tossa on rahkaa, banaani, muutama tumma rypäle ja vehnäleseitä. Tehosekoittimessa (onkohan se sen niminen?) soseutin ne, ja hyvää tuli! :) Tota vois tehdä useamminkin. 

"Palanpainikkeeks" kahvia, joka oli aika laihaa kun purut oli loppu ;)



Tänään on ollu aika lailla lepopäivä. Pientä imurointia tuli tehtyä, muuten aika rennosti menty ja ulkoiltu. Eli liikuntapuoli ei menny ihan silleen kun syömiset, mutta pakkohan sitä on välillä levätäkin.

Leffailtaa vietettiin, ja muiden syödessä poppareita ja karkkia (no söin minäkin muutaman), oli mun leffaherkkuina cashew-pähkinöitä ja rusinoita, ja juomana --- VETTÄ :)
Mun omat herkut oli makeita, ja kyllä mulla vähän tuli vesi kielelle kun mies oli tehny poppareilleen dippikastiketta. Mutta sitä dippiä mä siinä himoitsin, eli oisin voinu dippailla vihanneksia jos oisin halunnu. Nyt kuitenkaan en niin tehny.

Kyllä mä vaan vieläkin jaksan hämmästellä miten paljon mun syömistavat on muuttunu. Täältä suunnasta katsottuna mua oikeen järkyttää millasia määriä roskaa oon ennen suuhuni laittanu!

2 kommenttia:

  1. Mä en oo vielä kertaakaan saanu vihreitä palloja kiloklubissa. Onnittelut sinulle siis! :)

    Sulla on aina noita viinirypäleitä, niin munkin rupeaa tekemään mieli, mutta aina kaupassa unohdan ostaa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollu useesti vihreellä, kun paikkaan ne mun aukot iltapalalla :) Tänään tosin meni ilman paikkailuja kaikki nappiin, jee! :D

      Rypäleet on mun ykkösherkku! ;D Mä oon aina niistä tykänny, mutta nyt ne on mun vakio-ostos :)

      Poista

Kaikkia kommentteja otetaan vastaan :D